۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶
حضور در نمایشگاه «اتوموبیلیتی» مسکو فرصتی برای ارائه محصولات با فناوری بالاست
وزیر صنعت، معدن و تجارت:

حضور در نمایشگاه «اتوموبیلیتی» مسکو فرصتی برای ارائه محصولات با فناوری بالاست

فاطمی امین، وزیر صمت با اشاره به اهمیت حضور ایران در نمایشگاه اتوموبیلیتی مسکو، گفت: هر چه محصولات صادراتی یک کشوراز فناوری پیچیده تری برخوردار باشد، شاخص جهانی آن کشور ارتقا پیدا می‌کند.

به گزارش بازار، سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت افزود: در تعیین جدول کشورها به این موضوع نگاه می کنند که چند کشور در دنیا در حال تولید آن محصول صادراتی هستند و چند کشور نیز وارد کننده هستند. وقتی ما پهپاد، دستگاه اکسیژن ساز و ربات جراح به کشورهای مختلف صادر می‌کنیم، نشان از قدرت ما دارد و به شناخته شدن ما در جهان کمک می کند.

فاطمی امین تاکید کرد: در تجارت با هر کشور لازم است که کسب و کارها به هم پیوند بخورند و این پیوند تنها با صادرات و واردات ممکن نیست، بلکه باید به تولید مشترک و تاسیس شرکت های مشترک فکر کنیم تا این پیوند ها ناگسستنی شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان با اشاره به موضوع ثبات در قیمت، کیفیت و مقدار کالای صادرات گفت: حضور در بازارهای بزرگ نیازمند کارهای بزرگ است، شما نمی‌توانید در بازار بزرگی مانند روسیه هر روز در کیفیت و قیمت به بهانه‌های مختلف تغییرات ایجاد کنید چرا که این امر منجر به بی اعتمادی خواهد شد.

کد خبر: ۱۶۷٬۶۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha