۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
رانش زمین در روستای رودبار واقع در پشتکوه فریدونشهر | مردم آسیب ندیدند
مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان:

رانش زمین در روستای رودبار واقع در پشتکوه فریدونشهر | مردم آسیب ندیدند

اصفهان - شیشه فروش، مدیر کل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: بارش شدید باران در استان اصفهان، منجر به رانش زمین در روستای رودبار واقع در پشتکوه فریدونشهر و مسدود شدن رودخانه این روستا شد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به بارش باران طی روزها و هفته های گذشته در سطح استان اصفهان اظهار داشت: این بارش ها باعث وارد شدن خسارت هایی به بخش های مختلف کشاورزی، عشایری، راهسازی و منازل مسکونی و تجاری شده است.

وی با بیان اینکه در برخی از موارد بارش های باران حتی باعث تغییر در اکوسیستم برخی از مناطق استان اصفهان نیز شده است، ابراز داشت: در یکی از موارد و در شهرستان فریدونشهر بارش های باران منجر به رانش زمین در پشتکوه فریدونشهر شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان با بیان اینکه این رانش زمین در محور رودخانه رودبار رخ داده است، تصریح کرد: از جمله تبعات بعدی این اتفاق مسدود شدن رودخانه رودبار در نزدیکی روستایی به همین نام بوده است.

وی با اشاره به اینکه روستای رودبار خالی از سکنه بوده است، گفت: تیم های امدادی و کارشناسی برای بررسی این موضوع به موقعیت مربوطه اعزام شده اند.

ادامه بارش باران و طوفان گرد و خاک در استان اصفهان

شیشه فروش با اشاره به اینکه بارش های باران در برخی از مناطق استان و همچنین طوفان و گرد و خاک ممکن است تا اواسط هفته آینده ادامه داشته باشد، افزود: از هم استانی های عزیز می‌خواهیم در هنگام بارندگی از توقف و تجمع در مسیل ها و کنار رودخانه ها به شدت پرهیز کنند.

کد خبر: ۱۶۷٬۶۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha