۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
رونق تولید مسکن با ساخت یک میلیون مسکن در هر سال

رونق تولید مسکن با ساخت یک میلیون مسکن در هر سال

عضو هئیت رئیسه مجلس گفت: قانون تولید یک میلیون مسکن در سال می‌تواند بخش مسکن را رونق ببخشد.

به گزارش بازار، احمد امیرآبادی در آیین افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با بیان اینکه صنعت ساختمان موتور محرکه صنعت کشور است گفت: وقتی صنعت ساختمان حرکت کند بسیاری از صنایع را به حرکت وا می‌دارد و چندین هزار شغل ایجاد می‌کند.

وی افزود: دولتمردان به این موضوع واقف هستند که این صنعت مهم است، اما در دولت قبل توجه ویژه به این صنعت و بخش ساختمان نشده بود. البته برنامه ریزی‌هایی برای رونق این صنعت شده و کار در حال انجام است.

امیرآبادی اضافه کرد: بانک‌ها باید به دولت کمک کنند و قانون جهش مسکن نیز از برنامه‌های مجلس یازدهم است؛ چند قانون در مجلس یازدهم تصویب شد که می‌تواند اتفاقات خوبی را در حوزه مسکن رقم بزند.

عضو هئیت رئیسه مجلس گفت: قانون تولید یک میلیون مسکن در سال، می‌تواند بخش مسکن را رونق ببخشد. اکنون در بخش مسکن مهر مشکلاتی در تامین نداریم و امیدواریم با حضور تعاونی ها، بخش اعظمی از تامین یک میلیون مسکن به خوبی اتفاق افتد تا به عدد ۴ میلیون مسکن برسیم.

به گفته این نماینده مجلس، مالیات بر عملکرد در بخش ساختمان را ۵ درصد در راستای کاهش مشکلات تولیدکنندگان کم کردیم.

در ادامه آقای مسکنی معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ساخت مسکن مهر از تجربیات خوب در کشور بوده است، گفت: صنعتی سازی می‌تواند در صنعت ساختمان و کاهش هزینه‌ها نقش بسزایی داشته باشد.

کد خبر: ۱۶۷٬۶۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha