۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
نقش مهم توسعه طرح‌های آبخیزداری در تقویت قنوات
معاون آب و خاک وزارت جهادکشاورزی مطرح کرد

نقش مهم توسعه طرح‌های آبخیزداری در تقویت قنوات

معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی گفت: توسعه و تقویت طرح‌های آبخیزداری نقش مهمی در تقویت آبدهی قنوات و تامین آب کشاورزی دارد.

به گزارش بازار، فریبرز عباسی معاون آب و خاک وزیر جهادکشاورزی، روز پنجشنبه در بازدید از طرح‌های آب و خاک بروجرد درجمع خبرنگاران افزود: در بازدید ۲ روزه از پروژه های آب و خاک استان لرستان بیشتر بحث این طرح‌ها تامین آب است.

وی اظهار داشت: ایستگاه های پمپاژ آب که تعدادی به بهره‌برداری رسیده و تعدادی از آنها در حال اجرا یا متوقف شده اند نیازمند اعتبارات ملی و استانی است.

معاون وزیر جهادکشاورزی بیان کرد: برای رفع مشکل آب طرح‌های جهاد در بروجرد و دیگر نقاط استان باید اعتبار لازم از هر محل دیگری که مقدور باشد با اولویت بندی تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به برخوردار بودن بروجرد از تعداد بسیاری قنات بر تقویت و رفع مشکلات این قنوات تاکید کرد و ادامه داد: هدف از سفر به این استان و شهر بروجرد را بازدید پروژه های آب و خاک استان در راستای آشنایی بهتر با قابلیت و ظرفیت های زراعی آن برشمرد.

عباسی تاکید کرد: تلاش می شود تامین اعتبار این پروژه ها جهت برنامه ریزی لازم برای تکمیل، از منابع ملی، استانی، جبران خسارت های خشکسالی و اعتبارات سفر رییس جمهور به لرستان در اولویت قرار گیرد.

کد خبر: ۱۶۷٬۶۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha