۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳
تصویب تسهیلات برای باغداران خسارت دیده در هیات دولت

تصویب تسهیلات برای باغداران خسارت دیده در هیات دولت

معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با پیگیری وزارت جهاد کشاورزی دولت مصوبه بسیار خوبی را برای جبران و کمک سرمازدگی باغ ها داشت.

به گزارش بازار، محمدمهدی برومندی معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با پیگیری وزارت جهاد کشاورزی دولت مصوبه بسیار خوبی را برای جبران و کمک سرمازدگی باغ ها داشت، در واقع تصمیم خوبی گرفته شده و به زودی تسهیلاتی را به باغداران اعطا خواهد شد. محمدمهدی برومندی، معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، در حاشیه سفر به شهرستان کوار در استان فارس گفت: کمک خواهیم کرد تا با اعطای تسهیلات و کمک‌های فنی و اعتباری اصلاح و احیای باغات در شهرستان کوار رقم بخورد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه اصلاح و احیای باغات در واقع از مهمترین برنامه ها در بخش باغبانی است که متناسب با ظرفیت شهرستان اجرا می شود، اظهار داشت: طرح داربستی کردن یا طرح فراز انگور می‌تواند عملکرد تولید را در واحد سطح به بیش از دو برابر افزایش دهد.

برومندی با بیان اینکه توسعه کشت در محیط های کنترل شده و گلخانه از دیگر سیاست هایی است که در وزارت جهاد کشاورزی پیگیری می شود، ابراز گفت: با توجه به مسائل و مشکلاتی که در مسئله آب در این استان وجود دارد بعد از این بازدیدی که انجام می شود در جلسه جمع‌بندی تصمیمات خوبی برای باغبانی این شهرستان اتخاذ خواهد شد.

معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: در شهرستان کوار بیش از ۷ هزار هکتار تاکستان وجود دارد که در ابتدای سال جاری با سرمازدگی بسیار شدیدی مواجه شد که در عملکرد تاثیر زیادی داشت.

کد خبر: ۱۶۷٬۶۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha