۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹
آمادگی برای تأمین مسکن خبرنگاران| آگهی‌های مطبوعاتی در اردبیل ساماندهی شود
استاندار اردبیل خبر داد؛

آمادگی برای تأمین مسکن خبرنگاران| آگهی‌های مطبوعاتی در اردبیل ساماندهی شود

اردبیل- استاندار اردبیل گفت: برای تامین مسکن خبرنگاران و فعالان در این حوزه آمادگی داریم و حمایت‌های لازم در راستای جهش تولید مسکن در بحث تامین زمین و تسهیلات و مسکن مبنای کار است.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدحامد عاملی ظهر پنج شنبه در مراسم روز خبرنگار در استانداری اردبیل با اشاره بر ضرورت حمایت از خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران و رسانه‌ها در تبیین مطالبات صحیح برای پیشرفت اردبیل نقش مهمی داشته و از آن جهت که روابط وسیع‌تری با مردم دارند، ضمن در اولویت قرار دادن مطالبه‌گری خواسته‌های مردم، در انعکاس آن تلاش کنند.

استاندار اردبیل اظهار کرد: اردبیل برای جلب مشارکت عمومی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، نیازمند فعالیت جدی و برنامه‌ریزی‌شده در رسانه‌ها است.

وی بر ضرورت ساماندهی آگهی‌های مطبوعاتی در استان تاکید کرد و افزود: مجموعه دستگاه‌های اجرایی با محوریت فرهنگ و ارشاد باید با رعایت چهارچوب‌های قانونی مشکلات موجود در این حوزه را برطرف کنند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه تعامل دو طرفه لازمه پیشرفت اساسی است، گفت: برای تامین مسکن خبرنگاران و فعالان در این حوزه آمادگی داریم و حمایت‌های لازم در راستای جهش تولید مسکن در بحث تامین زمین و تسهیلات مبنای کار است.

عاملی از آغاز پرداخت تسهیلات ویژه مسکن خبر داد و افزود: موضوع خانه‌دار شدن مردم جزو اولویت‌های دولت سیزدهم است و ما تلاش داریم این مسئله در سطح استان نیز روند خوبی داشته باشد.

کد خبر: ۱۶۷٬۵۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha