۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
دست دلالان از چرخه توزیع گندم در استان سمنان کوتاه شود
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان:

دست دلالان از چرخه توزیع گندم در استان سمنان کوتاه شود

سمنان - مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان، با تاکید بر اینکه دست دلالان باد از چرخه توزیع گندم کوتاه شود، گفت: مراجع مسئول برای جلوگیری از خروج گندم توسط دلالان، دقت لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی سلامتی ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه هماهنگی خرید تضمینی گندم و دانه های روغنی استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن تاکید بر اینکه برای جلوگیری از خروج گندم توسط دلالان می بایست دقت لازم از سوی تمامی مراجع مسئول انجام گیرد، ابراز کرد: فرمانداران هشت گانه استان ناظران بر پروسه خرید گندم هستند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی همچنین همکاری لازم را برای انتقال ادوات کشاورزی در فصل برداشت داشته باشد، افزود: مجوز انتقال گندم در فصل برداشت با وسایل شخصی یکی از مشکلات کشاورزان است که می بایست نسبت به حل آن تمهیداتی اندیشیده شود. 

همراهی با کشاورزان در فصل دروی محصولات

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان همچنین ادامه داد: این موضوع می بایست طی نشستی با نیروی انتظامی حل و فصل شود تا ضمن مدیریت این موضوع، دچار حوادث ناگوار نیز نشویم.

سلامتی با اشاره به ضرورت همکاری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در تامین سوخت مورد نیاز ادوات کشاورزی به خصوص کمباین‌ها در فصل دروی محصولات، بیان کرد: تعاون روستایی انبارهای مسقف و موضوع حمل و نقل ادوات و محصولات کشاورزی را تسهیل و مدیریت کند.

وی افزود: لازم است تا از هم اکنون نسبت به تامین ناوگان حمل و نقل محصولات کشاورزی استان توسط دستگاه مسئول در امر خرید تضمینی گندم هماهنگی و برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.

کد خبر: ۱۶٬۷۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha