۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
رشد قیمت بیت کوین کَش در پی انتشار آمار تورم آمریکا| قیمت تا کجا پیش خواهد رفت؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

رشد قیمت بیت کوین کَش در پی انتشار آمار تورم آمریکا| قیمت تا کجا پیش خواهد رفت؟

پس از انتشار گزارش ماه جولای نرخ تورم در آمریکا، بازارهای مالی به ویژه بازارهای پر ریسک مانند کریپتو جانی دوباره گرفته و بیت کوین کَش نیز مانند بسیاری از آلتکوین های دیگر، دچار جهش ناگهانی قیمت شد.

به گزارش بازار، پس از انتشار گزارش ماه جولای نرخ تورم در آمریکا، بازارهای مالی به ویژه بازارهای پر ریسک مانند کریپتو جانی دوباره گرفته و بیت کوین کَش نیز مانند بسیاری از آلتکوین های دیگر، دچار پامپ ناگهانی قیمت شد.

پیش از انتشار این گزارش، اکثر آلتکوین ها در پایین ترین حد این هفته با پیش بینی اعداد CPI معامله می شدند. با این حال، قیمت توکن BCH به سرعت به گزارش CPI واکنش نشان داده و شاهد افزایش قیمتی ناگهانی بود.

در زمان نگارش این مقاله، BCH با قیمت ۱۴۰ دلار معامله می شود. این ارز دیجیتال نسبت به دیروز ۳.۷ درصد رشد داشته است. با این وجود، بسیاری از معامله گران هنوز در گشودن موقعیت های معاملاتی محتاطانه عمل می کنند.

پیش از انتشار گزارش تورم ماه جولای، سهام و ارزهای دیجیتال با ابهام بزرگی مواجه بودند. پس از شروع مثبت هفته، قیمت بیت کوین کش در جریان معاملات آسیایی به ۱۳۱.۴۳ دلار کاهش یافت. با این حال، قیمت تنها یک لحظه قبل از انتشار گزارش CPI گزارش روی ۱۳۴ دلار معامله شده و در عرض چند دقیقه به ۱۴۰ دلار رسید.

پیش بینی قیمت بیت کوین کَش

رشد قیمت بیت کوین کَش در پی انتشار آمار تورم آمریکا| قیمت تا کجا پیش خواهد رفت؟

تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت BCH ، شکست گُوِه نزولی و رد شدن از سطح قیمت ۱۶۵ دلار را نشان می دهد. با این وجود، قیمت در نمودار چهار ساعته همچنان در روند صعودی باقی مانده است. اگر قیمت به سطح ۱۶۵ دلار بازگردد، ظاهرا روند صعودی بسیار قوی خواهد بود و با اینحال، قبل از ۱۶۵ دلار، قیمت باید به بالاترین سطح این هفته یعنی ۱۴۸ دلار بازگردد.

پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین کَش ۲۰۹ دلاری ما هنوز روی میز است؛ اما همه چیز به بازپس گیری قیمت ۱۶۵ دلار بستگی دارد. اگر قیمت بیت کوین به بالاتر از ۲۵ هزار دلار افزایش یابد، ممکن است قیمت توکن BCH حتی میانگین متحرک ۲۰۰ روزه را که در حال حاضر روی ۲۳۶.۶ دلار است، نشان دهد. از آنجایی که هرگونه حرکت نزولی یا صعودی BCH با بیت کوین مرتبط است، پایین بودن قیمت بیت کوین ممکن است باعث افت قیمت برادر کوچک خود شود!

کد خبر: ۱۶۷٬۴۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha