۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵
اگر دولت با دست فرمان کنونی پیش رود «طرح ملی مسکن» به نتیجه نمی‌رسد
عضو کمیسیون انرژی مجلس:

اگر دولت با دست فرمان کنونی پیش رود «طرح ملی مسکن» به نتیجه نمی‌رسد

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: تیم مدیریتی وزارت راه و شهرسازی را برای اجرای طرح ملی مسکن قوی نمی‌بینم و به‌یقین اگر با این دست فرمان پیش روند به نتیجه نخواهند رسید.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، هادی بیگی نژاد درباره وضعیت اجرای طرح ملی مسکن در حوزه انتخابیه و سراسر کشور، گفت: اگرچه دولت انگیزه بسیار قوی برای به سامان رساندن طرح ملی مسکن دارد و شعار آن را نیز می‌دهد اما نتیجه و خروجی عملکرد آن‌ها چندان مناسب نیست و چنین برداشتی از این عملکرد نمی‌شود چراکه به‌عنوان مثال در حوزه ساخت مسکن‌های روستایی با وجود تشویق مردم به ساخت و قول پرداخت وام، اما دولت هنوز برنامه‌ای برای ارائه این وام‌ها ندارد در حالی که بسیاری از مردم به این امید ساخت خانه‌های خود را آغاز کرده‌اند. سود وامی که دولت قول آن را به مردم داده است ۴ درصد است اما بانک‌ها وام ۱۸ درصد می‌دهند و قرار است مابه التفاوت آن را دولت پرداخت کند اما تاکنون برای پرداخت این مبلغ اقدامی نشده است.

وی توضیح داد: یکی دیگر از مشکلات بر سر راه دولت برای اجرای طرح ملی مسکن نداشتن زمین مناسب جهت ساخت مسکن است، لذا جمع‌بندی این موارد نشان می‌دهد؛ خواست و اراده دولت با خروجی کارشان هماهنگ نیست و نیازمند انسجام بیشتری است بنابراین من تیم مدیریتی وزارت راه و شهرسازی را برای انجام این کار قوی نمی‌بینم و به‌یقین اگر با این دست فرمان پیش روند به نتیجه نخواهند رسید.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نبود انسجام و نداشتن تیم مدیریتی با فکر در حوزه مسکن، هماهنگ و قوی سبب دلخوری ما از دولت و وزارت راه شده است.

کد خبر: ۱۶۷٬۳۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ایرانی IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
      0 0
      ببینید در دولت قبل جزع فاز یک در شهر همدان پذیرفته شدیم ۳ بار آورده دادیم قرارشد متری ۲۵۰۰ به مابدهند الان هنوز نمیدانیم چکار کردند هنوز واحدما معلوم نیست هر روزهم یه قیمت جدید اعلام میکنند ۳ سال که هیچ خبری نیست حال ثبت نام کنند کی خبری میشه این چه وزیریه خودشم نمی دونه چکار میکنه