۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
۳۰۰ میلیارد تومان برای توسعه راه‌های ایلام هزینه شد
استاندار ایلام:

۳۰۰ میلیارد تومان برای توسعه راه‌های ایلام هزینه شد

ایلام-استاندار ایلام گفت: تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومان برای توسعه راه‌های اربعین در ایلام هزینه شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام‌نیا اظهار کرد: با شروع به کار دولت مردمی ایران قوی، ۲۰ کیلومتر از محور ایلام به مهران با ۳۵۰ میلیارد تومان چهارخطه می‌شود که ۱۵۰ میلیارد تومان از این مبلغ به پیمانکار داده شده است.

استاندار ایلام در ادامه با بیان اینکه تلاش می‌کنیم کل محور ایلام به مهران چهار خطه شود، افزود: دو تونل در محور ایلام به مهران در دست اقدام است که از سخت‌ترین تونل‌ها بوده و با همت مضاعف تلاش می‌کنیم این دو تونل برای ایام اربعین زیر بار ترافیک برود.

وی اضافه کرد: تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهسازی، ۸۱ میلیارد تومان در حوزه احداث سایبان، ۴۰ میلیارد تومان برای نیوجرسی هزینه شده و سه هزار کیلومتر خط کشی صورت گرفته است.

بهرام‌نیا با اشاره به اینکه برای آبرسانی سیار به ۱۴۰ تانکر آب نیاز است، گفت: تاکنون ۸۰ تانکر تأمین شده است و علاوه بر این با همکاری همه اعضای ستاد اکنون مخزن آب برای ۳۰۰ هزار نفر در مهران ایجاد شده است.

وی در ادامه گفت: برای تسهیل رفت و آمد زایران کارهای خوبی صورت گرفته است و کارخانه تعطیل شده یخ، با کمک بخش خصوصی راه اندازی شده و کار دپوسازی یخ در حال انجام است.

کد خبر: ۱۶۷٬۲۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha