۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱
نامرغوب ترین زمین برای شهرک صنعتی آق قلا انتخاب شد
یک فعال اقتصادی:

نامرغوب ترین زمین برای شهرک صنعتی آق قلا انتخاب شد

گرگان- حیدری، فعال حوزه اقتصادی گفت: نامرغوب ترین زمین را برای شهرک صنعتی آق قلا در نظر گرفتند.

وحید حیدری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با توجه به ایجاد واحدهای تولیدی باید زمین های مرغوبی برای شهرک صنعتی در نظرگرفته شود چرا که واحد های تولیدی باعث افزایش ارزش افزوده زمین های صنعتی می شود.

این فعال اقتصادی با اشاره به این موضوع که تولید کننده همه سرمایه خود را برای تاسیس یک واحد تولیدی می گذارد، ادامه داد: متاسفانه برای تامین زیرساخت هایی نظیر آب، برق و گاز حداقل ها را درنظر شده و وقتی یک واحد تولیدی بخواهد فعالیت خود را افزایش دهد با مشکلاتی روبه رو می شود.

حیدری با بیان اینکه درگذشته آب شهرک صنعتی آق قلا مشکل میکروبی بود، افزود: بعد از پیگیری های زیادی دستگاه کلر زن در شهرک راه اندازی شد.

وی با اشاره به مشکلات فاضلاب شهرک صنعتی آق قلا، افزود: تعیین جانمایی نامناسب باعث شده تا با کمترین بارشی همه شهرک دچار آبگرفتگی شود.

این فعال اقتصادی گفت: شیب بندی جوی های آب مشکل دارد و همیشه آب داخل این جوی ها به صورت ساکن و راکد است که باعث بوی بد فضای اطراف آن شده است.

وی ضمن اشاره به تشکیل شرکت خدمانی در شهرک های صنعتی، گفت: در چنین شرایطی باید واحدهای تولیدی مبلغی را ماهانه به صورت شارژ برای انجام بخشی از کارها در نظر بگیرند و برخی مشکلات را خودشان حل کنند.

حیدری در خاتمه افزود: در زمانی که عضو هیات مدیره شرکت خدماتی شهرک بودم، دور تا دور شهرک صنعتی آق قلا را خندق حفر کردیم تا هم حالت زهکشی برای شهرک انجام شود و هم ورودی ماشین و موتور از یک درب نگهبانی فقط انجام شود تا امنیت بیشتری هم برقرار باشد.

کد خبر: ۱۶۷٬۲۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • نظری IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
      2 0
      سلام شهرک آق قلا این قدر مشکلات داره که این ناچیزه آب آشامیدنی نداره اونم شهرک