۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۱
اجرای طرح ملی مسکن معطل تأمین زمین| تنها در ۵ شهر گلستان زمین تأمین شده است
مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خبرداد؛

اجرای طرح ملی مسکن معطل تأمین زمین| تنها در ۵ شهر گلستان زمین تأمین شده است

گرگان- حسینی، مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با بیان این که در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت متولی طرح ملی مسکن، بنیاد است، گفت: ۲۶ شهر زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت داریم که تنها در پنج شهر زمین تامین شده است.

سید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: در طرح جهش تولید مسکن سهم استان، طی چهار سال، ۹۴ هزار واحد مسکونی است که از این تعداد ۲۸ هزار واحد سهم روستاها و در تلاش هستیم که تعداد آن را افزایش دهیم.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با بیان این که در شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت، بعد از تامین زمین و معرفی متقاضیان، بنیاد مسکن متولی است، افزود: ۲۶ شهر زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت داریم که تنها در پنج شهر زمین تامین شده است.

وی عنوان کرد: در شهرها کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت، در مجموع ۱۰ هزار نفر، ثبت نام کردند که اطلاعات متقاضیان پالایش شده که از این تعداد سه هزار متقاضی مربوط به پنج شهری است که زمین برای آنها تهیه شده است.

حسینی با بیان این که تاکنون در شهر گمیش تپه، مراوه تپه، بندرگز، جلین و گالیکش زمین تهیه شده است، عنوان کرد: در دو شهر بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت کردکوی و آق قلا هم توافقات اولیه انجام شده تا پروژه‌های مسکن ملی را آغاز کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان ادامه داد: بنیاد مسکن در دو شهر گرگان و گنبدکاووس هم کارگزار راه و شهرسازی بوده و هم اکنون سه پروژه در این شهرها در حال اجرا است.

وی افزود: پروژه ۴۸۸ واحدی آرامش در گرگان با ۳۰ هزار مترمربع زیربنا در حال اجرا بوده و هم اکنون در مرحله فونداسیون است.

حسینی گفت: مجتمع ۱۸۰ واحدی هم در شهرک زیتون گرگان با زیربنای هزار و ۶۰۰ مترمربع در حال احداث بوده که دو بلوک آن در مرحله سفت کاری هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان بیان کرد: در گنبدکاووس هم ۹۶ واحد در حال ساخت بوده که در چهار بلوک اجرا می‌شود و هم اکنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بخشی از این پروژه تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر: ۱۶۷٬۲۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha