۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
 برنامه‌های جهش تولید در کرمانشاه نیازمند ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار است
استاندار کرمانشاه:

برنامه‌های جهش تولید در کرمانشاه نیازمند ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار است

کرمانشاه - استاندار کرمانشاه گفت: جهش تولید در استاننیازمند تامین ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار است که این مهم از طریق دولت امکان‌پذیر نیست و باید بخش خصوصی پای کار باشد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند با اشاره‌ به شعار سال افزود: امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید نامگذاری شده و می توان گفت این امر نجات بخش کشور است و راهی جز حرکت به این سمت نداریم.

وی با اشاره به تدوین سه سند اقتصاد مقاومتی، اشتغال و رونق تولید در استان گفت: این سه سند بستری مناسبی برای جهش تولید در استان محسوب می‌شود، اما در کنار بستر مناسب، جهش تولید نیازمند الزاماتی است که از جمله آن جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: جهش تولید در استان در سال جاری نیازمند تامین اعتبار ۲۰ هزار میلیارد تومانی است که تامین این اعتبار از طریق دولت امکان پذیر نیست و باید بخش خصوصی پای کار آیند.

وی افزود: خوشبختانه استارت کار سرمایه گذاری در استان زده شده و دولت سرمایه گذاری شش هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی در پتروشیمی اسلام آبادغرب را پذیرفته است و به زودی کار اجرایی چهارمین پتروشیمی استان در اسلام آبادغرب آغاز می‌شود.

کد خبر: ۱۶٬۷۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha