۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
چرا از شبکه های اجتماعی تتر نخریم؟!

چرا از شبکه های اجتماعی تتر نخریم؟!

ارزهای دیجیتال؛ این هدایت‌کننده‌های اقتصادی، این روزها دستی بر آتش داشته و حسابی سر و صدا کرده‌اند.

به گزارش بازار، ارزهای دیجیتال؛ این هدایت‌کننده‌های اقتصادی، این روزها دستی بر آتش داشته و حسابی سر و صدا کرده‌اند. چه در تاکسی بنشینی، چه در مترو و سایر وسایل نقلیه، همه این سوال را از یکدیگر می‌پرسند: چه خبر از ارز دیجیتال؟ دیدی فلان ارز چقدر سود/زیان داشت؟ نقل مجلس هم که ارز دیجیتال تتر باشد، همیشه در زبان می‌چرخد. حال ما می‌خواهیم در رابطه با ارز دیجیتال tether کمی صحبت کرده و یک استراحتی به مسافران و افراد جامعه بدهیم تا با منبعی موثق در رابطه با ارزهای دیجیتال با یکدیگر تعامل کنند. پس در ادامه با ما همراه باشید تا شما هم بتوانید در هر جمعی حرفی برای گفتن داشته باشید.

ارز دیجیتال تتر چیست؟

تتر یک ارز رمزنگاری شده است که تحت عنوان استیبل کوین مطرح شده است. توکن‌های USDT بر اساس بلاک چین بیت کوین از طریق پروتکل لایه Omni در سال ۲۰۱۴ صادر شدند. علاوه بر بیت کوین، ارز تتر بعدها برای کار بر روی بلاک چین های اتریوم (Ethereum)، آلگوراند (Algorand)، ایاس (EOS)، ترون (Tron) و اومیسه گو (OMG) به روز شد. هر واحد USDT توسط دلار آمریکا پشتیبانی می شود که توسط Tether Limited ذخیره می‌شود و می‌توان آن را از طریق پلتفرم Tether دریافت کرد. می‌توان گفت که توکن تتر به دلار آمریکا (USD) متصل است. ویژگی منحصر به فرد تتر این است که ارزش آن توسط دلار آمریکا تضمین و ثابت می‌ماند.

تاریخچه شگفت انگیز تتر (USDT)

تتر (USDT)، یک استیبل کوین متصل به دلار آمریکا، ستون فقرات کل اقتصاد کریپتو است. این دارایی رمزنگاری بسیار قابل معامله در سراسر جهان است و مسئول اکثر حجم معاملات به حساب می‌آید. اما مهمترین ارز بازار بحث برانگیزترین آن نیز است. سرسخت ترین منتقدان تتر می‌گویند که استیبل کوین به طور مصنوعی بازار را تقویت می‌کند، معتقدند که این ارز یک بمب ساعتی است و نابودی نهایی آن روزی کل بازار ارزهای دیجیتال را از بین خواهد برد. تتر = در سال ۲۰۱۴ با نام "Realcoin" شروع به کار کرد.

آیا خرید تتر از تلگرام امنیت دارد؟

این روزها با افزایش علاقه مردم به استفاده از ارزهای دیجیتال، خرید و فروش آنها نیز برای همگان آسان‌تر شده است. همان طور که در "آیا خرید تتر از تلگرام امنیت دارد" گفته شد، یکی از روش‌های ساده خرید تتر و سایر ارزهای دیجیتال، خرید از طریق شبکه‌های اجتماعی به خصوص شبکه اجتماعی تلگرام است. ولی به دلیل اینکه امنیت این روش خرید چندان بالا نیست؛ به کاربران توصیه نمی‌شود که ارز دیجیتال خود را از طریق تلگرام خریداری کنند. بهتر است راه‌حل ایمن‌تری مثل خرید از وب‌سایت یک صرافی معتبر را جایگزین این روش کنند تا از خطرات احتمالی در امان باشند.

نحوه خرید تتر

اگر می‌خواهید نحوه خرید تتر (USDT) را بیاموزید، به جای درستی آمده‌اید. برخلاف بیت‌کوین یا اتریوم که انتظار می‌رود تغییرات روزانه قیمت در آن‌ها وجود داشته باشد، تتر یک استیبل کوین است که هدف آن حفظ ارزش تقریباً ثابت است.

در حالی که ارز Tether در اینجا برخی از دست اندازها را تجربه می‌کند، اکثر دارندگان به دنبال افزایش قیمت نیستند. همانطور که از نام آن پیداست، مزیت یک استیبل کوین به جای افزایش قیمت، ثبات آن است.

چرا از شبکه های اجتماعی تتر نخریم؟!

از کجا می توانم تتر بخرم؟

شما می‌توانید تتر را از طریق صرافی‌های ارزهای دیجیتال معتبر خارجی و ایرانی از جمله صرافی‌های بایننس و کریپتو خریداری کنید.

فرض کنید می‌خواهید دارایی‌های Tether خود را با ارزهای دیجیتال دیگر جفت کنید. در این صورت، انجام آن آسان است. اکثر صرافی‌های متمرکز و بسیاری از صرافی‌های غیرمتمرکز به کاربران اجازه می‌دهند تتر را با ارزهای دیجیتال دیگر جفت کنند. در حالی که تتر واقعاً با دیگر ارزهای دیجیتال «جفت» نمی‌شود، زیرا یک استیبل کوین است که به دلار آمریکا متصل است، اما همچنان یک روش محبوب برای خرید ارزهای دیجیتال به عنوان راهی برای نقد شدن در بازارها است. صرافی‌های آنلاین خارجی، سرویس‌های بسیار خوبی برای خرید و فروش ارائه می‌دهند ولی این روزها به دلیل تحریم ارزهای دیجیتال، شاهد مسدود شدن حساب‌های کاربران ایرانی هستیم. اما همیشه راهی وجود دارد... می‌توانید برای خرید و فروش تتر از صرافی ارز دیجیتال والکس استفاده کرده و خیالتان من باب امنیت آن راحت باشد.

نحوه خرید تتر به صورت کامل

اگر تصمیم دارید که دارایی‌های Tether برای اهداف مالی شما منطقی باشد، می‌توانید تنها در سه مرحله ارز Tether را خریداری کنید:

۱. Crypto Exchange خود را انتخاب کنید

خرید تتر با انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال آغاز می‌شود. صرافی به شما امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را می‌دهد. در مورد ارز Tether، شما می‌توانید از سپرده‌های دلاری خود برای خرید سکه‌های Tether استفاده کنید.

مبادلات کریپتو هم از نظر پیچیدگی و هم از نظر هزینه متفاوت است. بنابراین قبل از متعهد شدن به یکی برای خرید Tether خود، حتما چند صرافی را با هم مقایسه کنید.

۲. Tether را بخرید

پس از انتخاب صرافی خود، می‌توانید سپرده افتتاحیه خود را انجام دهید. در حالی که تتر یک استیبل کوین است که طراحی شده است تا به اندازه ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین بی ثبات نباشد، خرید شما ممکن است ارزش خود را از دست بدهد. زمانی که آماده خرید Tether هستید، انجام معامله ارز دیجیتال آسان است. فقط با استفاده از نماد تتر (USDT) و مقدار دلاری که می‌خواهید بخرید، تراکنش «خرید» را آغاز کنید. پس از نهایی شدن تراکنش، اکنون مالک مفتخر Tether هستید ?

۳. Tether خود را ذخیره کنید

چندین نوع کیف پول رمزنگاری وجود دارد که می توانید برای ذخیره ارز USDT خود از آنها استفاده کنید:

کیف پول های سخت افزاری

اگر می‌خواهید Tether را به صورت آفلاین ذخیره کنید، می‌توانید از کیف پول سخت افزاری استفاده کنید. به عنوان مثال، Ledger و Prokey کیف پول‌های سخت افزاری هستند که از ارز USDT پشتیبانی می‌کنند.

کیف پول کاغذی

این کیف پول‌های رمزنگاری حاوی دو جفت کلید: یک کلید عمومی و یک کلید خصوصی و دو کد QR مختلف هستند که همگی روی کاغذ چاپ شده‌اند.

کیف پول های نرم افزاری

همچنین می‌توانید نرم‌افزاری را در رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود دانلود کنید تا ارز خود را ذخیره کنید. به عنوان مثال، Exodus یک کیف پول موبایلی است که می‌توانید ارز USDT خود را در آن ذخیره کنید.

آیا باید تتر بخرید؟

تتر می‌تواند خرید خوبی برای سرمایه‌گذاران رمزنگاری خاص باشد. هنگامی که به دنبال راهی برای ورود و خروج از سایر معاملات ارزهای دیجیتال هستید، این یک انتخاب ایده آل برای نقدینگی است.

کد خبر: ۱۶۷٬۱۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha