۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
ذخیره آبی گیلان نصف شد
استاندار گیلان:

ذخیره آبی گیلان نصف شد

رشت- استاندار گیلان از کاهش ۵۰ درصدی ذخیره آبی استان به رغم نیاز بالای کشاورزی به آب خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، اسدالله عباسی عملکرد شرکت توزیع برق گیلان در سالجاری را قابل قبول ارزیابی کرد و با اشاره به میزان خاموشی ها در تابستان گذشته، گفت: تغییر ساعت کار ادارات ، نهادها و سازمان های استان و نیز اجرای سیاست های تشویقی در حوزه مصرف برق طی تابستان امسال، منجر به مدیریت مطلوب در روند توزیع برق و کاهش خاموشی ها در نقاط مختلف استان شد.

استاندار گیلان با تقدیر از همکاری مردم در مصرف بهینه برق ، اصلاح الگوی مصرف و تولید محتوای مناسب در این حوزه را اقدامی اثربخش برای پایداری انرژی دانست و افزود: با هم افزایی و گسترش تعاملات بین دستگاهی و اجتماعی شاهد تحقق توسعه در کشور خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین به بازدید خود از شرکت آب منطقه ای گیلان و روند خوب خدمات رسانی و پاسخگویی در این شرکت اشاره کرد و گفت: با توجه به کاهش ۵۰ درصدی ذخیره آبی استان و نیاز بالای کشاورزان به آب ، تلاش های بسیاری برای مدیریت و تامین به موقع آب کشاورزی صورت گرفت.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی با هدف تامین آب کشاورزی و کاهش تنش آبی موجود در استان ، تصریح کرد: با همکاری فرمانداران، مدیران و نیز مردم شریف استان، اقدامات موثری در جهت توزیع عادلانه آب کشاورزی صورت گرفت که امیدواریم شاهد برداشت کمی و کیفی محصول از سوی کشاورزان باشیم.

کد خبر: ۱۶۷٬۱۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha