همه باید برای تسهیل روند سرمایه‌گذاری تلاش کنند
رئیس اتاق بجنورد:

همه باید برای تسهیل روند سرمایه‌گذاری تلاش کنند

رئیس اتاق بجنورد ضمن تأکید بر لزوم تلاش همگانی برای تسهیل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، تدوین راهکارهای اجرایی فرایندهای جذب سرمایه‌گذار در پروژه‌های توسعه و عمران شهری را خواستار شد.

به گزارش بازار، سعید پورآبادی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بجنورد بر لزوم تلاش همه‌جانبه برای تسهیل روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در راستای تحقق توسعه و رونق اقتصادی تأکید کرد.

پورآبادی در نشست با شهردار بجنورد گفت: شهرداری می‌تواند با تدوین راهکارهای اجرایی فرایندهای جذب سرمایه‌گذار در پروژه‌های توسعه و عمران شهری را تسهیل کند.

وی افزایش سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های عمومی را از مهم‌ترین عوامل مؤثر در توسعه و رفاه شهری دانست و خواستار ورود جدی شهرداری به عرصه‌های جدید و نوآورانه در جلب مشارکت و رضایت همه‌جانبه شهروندان شد.

پورآبادی بسترسازی برای بهره‌گیری از توان بخش خصوصی در فعالیت‌های شهرداری را نیز از مهم‌ترین راهبردهای تقویت و گسترش ارتباط بین دو طرف عنوان کرد و افزود: اتاق بازرگانی آمادگی دارد در جریان اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری و اقتصادی استان پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری شهری را معرفی و از این طریق به جذب سرمایه‌گذاری به شهرداری کمک کند.

شهردار بجنورد نیز در این نشست گفت: اتاق بازرگانی پل ارتباطی کم‌نظیری برای آغاز مراودات در حوزه‌های مختلف ازجمله اقتصاد، مدیریت، فرهنگ و... با سرمایه‌گذاران و تجار ایرانی و خارجی است و ما در تلاشیم تا از این ظرفیت جهت توسعه فعالیت‌های اقتصادی و معرفی قابلیت‌های شهری بجنورد استفاده کنیم.

جواد حمیدی افزود: در همین راستا امیدواریم با تقویت همکاری‌های بین بخشی با اتاق بازرگانی بتوانیم با بهره‌گیری از تجارب کشورهای توسعه‌یافته، گام‌هایی نظام‌مند به‌سوی ایجاد توسعه مدرن شهری برداریم.

در این دیدار با توجه به نیازهای شهری بجنورد در خصوص سرمایه‌گذاری در حوزه کشت‌های نوین و صنایع وابسته به آن و نیز جذب گردشگر خارجی و داخلی بحث و تبادل‌نظر شد.

کد خبر: ۱۶۷٬۰۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha