۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
رئیس جمهور پایان هفته جاری به کرمان می آید
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

رئیس جمهور پایان هفته جاری به کرمان می آید

راور- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از سفر رئیس جمهور به کرمان در پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا پورابراهیمی پیش از ظهر سه شنبه در جمع مردم راور با اشاره به وضعیت اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم اظهار کرد: مهم ترین ماموریت ما رفع مشکلات اقتصادی، معیشتی و اشتغال جوانان است.

وی از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه بریکت سازی در کنار فولاد راور خبر داد و افزود: با راه اندازی این واحد صنعتی تا پایان امسال برای ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۵۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد می شود.

پورابراهیمی همچنین از اتمام کارخانه لاستیک فوق سنگین راور خبر داد و گفت: عملیات ساخت سوله ها هم تا سه ماه دیگر به انجام می رسد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه این پروژه مانع خروج ارز از کشور می شود، بیان کرد: خط اول این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به آماده بودن دو قطعه از مسیر کرمان- راور در گردنه خراسانی و حسین آباد اعلام کرد: رئیس جمهور پایان هفته جاری به استان کرمان سفر می کند و امیدواریم در این سفر مصوبات مربوط به این مسیر و محور راور – دیهوک نهایی و اجرا شود.

پورابراهیمی در خصوص آب راور هم چنین گفت: طبق توافق انجام شده با وزارت صمت قرار است؛ در مسیر خط انتقال دوم خلیج فارس که به خراسان می رود، راور هم از آب شرب و صنعت استفاده کند.

کد خبر: ۱۶۷٬۰۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha