۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
با جمینجا سی پی کالاف دیوتی را ارزان خریداری کنید

با جمینجا سی پی کالاف دیوتی را ارزان خریداری کنید

بسیاری از افراد در نقاط مختلف دنیا در وقت های آزاد و بیکار خود بازی می کنند. ماندن در خانه به واسطه سرایت بیماری هایی هم چون کرونا، نیاز به سرگرمی را افزوده است.

به گزارش بازار، بسیاری از افراد در نقاط مختلف دنیا در وقت های آزاد و بیکار خود بازی می کنند. ماندن در خانه به واسطه سرایت بیماری هایی هم چون کرونا، نیاز به سرگرمی را افزوده است. شرکت های بازی و سرگرمی حضوری فعال در عرضه ارائه سرگرمی دارند. در این گوی رقابتی، شرکتی برنده است که طیف گسترده تری از مخاطبان را پوشش دهد. بنابراین باید بتواند یک بازی مهیج، پیشرفته و همراه با دریافت آسان تهیه نماید. یکی از بازی های مورد علاقه مخاطبان، مدل هایی از نوع بتل رویال است. سبکی اکشن و ماجراجویانه دارند. کالاف دیوتی موبایل یک نمونه از پر استقبال ترین گزینه ها می باشد. البته در عین پیشرفته بودن بازی ها، باز هم جای پیشرفت و ارتقا سطح برای بازیکن وجود دارد.

در بازی هایی از این دست، فروشگاهی موجود است که امکانات لازم و تجهیزات مورد نیاز بازیکن را می فروشد. خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ، پول رایج و اعتباری این برنامه می باشد. از جمینجا ، سی پی کالاف دیوتی را ارزان و با تخفیف خریداری کنید. سی پی چیست؟ از آن چه استفاده ای می کنند؟ چگونه به دست می آید؟ کدام روش را برای دریافت آن می پسندید؟ سوال هایی از این دست، در ادامه پاسخ داده می شود.

بازی محبوب کالاف دیوتی

یک بازی و سرگرمی محبوب باید ذهن مخاطب خود را در گیر کند. باید انگیزه لازم برای ادامه بازی را در او خلق کند. در این صورت ساعت ها وقت خود را پای آن صرف می کند. بازی کالاف دیوتی این ویژگی ها را در دل خود دارد. به همین دلیل است که گیمرهای زیادی به سمت آن جذب شده اند. حالت سه بعدی و واقعی آن فرد را در یک دنیای واقعی قرار می دهد. از نظر طراحی و گرافیک در سطح بسیار بالایی قرار دارد. پیروزی در این برنامه با نابودی رقبا و از پا در آوردن آن ها رقم می خورد. باید جنگید، کشت و کشته نشد. ۸ شخصیت معروف کالاف دیوتی قابل انتخاب برای بازیکن می باشند. انتخاب کاراکتر، انتخاب سلاح و نوع مود بازی در این جا صورت می گیرد. به صورت تکی یا گروهی می توانید بازی کنید.

کاراکترهای کالاف دیوتی موبایل

  1. گوست: ظاهری جذاب و فوق العاده در کنار توانمندی های حرفه ای دارد. در این برنامه از محبوبیتی خاص بهره می برد.
  2. کاپیتان توماس مریک: شخصی توانمند و هوشمند بوده که در مواقع حساس به خوبی عمل می کند.
  3. راسل آدلر: شخصی که از نظر هوش و قدرت نظامی عملکرد مطلوبی دارد.
  4. الکس میسون: یکی از خشن ترین و بی رحم ترین کاراکترهای کالاف دیوتی است. قابلیت و تاکتیک های زیادی در حین نبرد از خود نشان می دهد. شخصیتی جالب و محبوب است.
  5. دیوید میسون: کاراکتری که در واقعیت فرزند الکس میسون است. بسیار قدرتمندانه و هوشمندانه در صحنه بازی عمل می نماید.
  6. جان مک تاویش: کاراکتری که در نبردها فوق العاده عمل می کند. در نسخه های مختلف کالاف دیوتی حضور داشته است. بعد از مدرن وارفر در نسخه جنجالی و محبوب موبایلی قرار گرفت.
  7. کاپیتان جان پرایس: جان پرایس یکی از مهم ترین و اصلی ترین کاراکترهای کالاف دیوتی موبایل است. معمولا در نسخه های مختلف این بازی به عنوان شخصیت اصلی حضور دارد. تک تیراندازی ماهر و حرفه ای است.

در فروشگاه جمینجا با قیمتی کم و ارزان می توانید این کاراکترها را به سطوح بالا ارتقا دهید. تا بتوانید از حداکثر توانمندی های آن ها استفاده نمایید. حتی می توانید تجهیزات مناسبی برای آن ها تهیه کنید. هر گیمر با نوع خاصی از تجهیزات بهتر عمل می کند. این تجهیزات را بیابید و بخرید.

با جمینجا سی پی کالاف دیوتی را ارزان خریداری کنید

سی پی ارزان از جمینجا یا سی پی رایگان کالاف دیوتی

سی پی، ارزی مخصوص در بازی کالاف دیوتی است. بازیکنان با داشتن این مورد، برای خرید کردن در فضای فروشگاهی کالاف اعتبار لازم را دارند. می توانند به ازای باز کردن قفل تجهیزات و سطوح مختلف از آن استفاده نمایند. سی پی به صورت رایگان از بخش های مختلف بازی قابل دریافت می باشد. حالا ممکن است سوال شود اگر رایگان است پس چرا ما آن را بخریم؟ هر فعالیت دهنده سی پی، معمولا مقداری جزئی ارز به بازیکن می دهد. روش هایی که اغلب زمان طولانی لازم دارند تا به حجم گسترده ای از این پول برسید. گاهی بازیکن به سرعت، حجم بالایی از CP را نیاز خواهد داشت. آن موقع دیگر حوصله و تحمل انجام روش های رایگان را ندارد. پس خرید سی پی کالاف دیوتی معقولانه تر به نظر می رسد. دوست دارید روش های رایگان را بدانید؟

سی پی رایگان کالاف دیوتی را بگیرید

  • رقبا را بکشید و تجهیزات یا مهمات او را غارت کنید. این غارت هر چه بیشتر باشد سی پی رایگان بیشتری می گیرید. اما برخی از آن استفاده نمی کنند. فکر می کنید چرا؟ زیرا اولا حمل و غارت تجهیزات سرعت را از بازیکن می گیرد. ضمن این که مقدار و حجم آن پس از کشتن های متوالی و زیاد به حد قابل قبولی می رسد. بازیکن باید امکان حمل تجهیزات غارت شده را نیز داشته باشد.
  • ماموریت ها و چالش های بازی گاهی سی پی می دهند. این سی پی رایگان در برخی موارد استفاده نمی شود. زیرا ماموریت ها نیاز به وقت گذاشتن دارند و بازیکن این وقت را اختصاص نمی دهد. حضور در آن ها اختیاری است و بازیکنان آن را نادیده می گیرند.
  • اگر برخی کارت های بازیکن همانند Gun Xp آنلاک شود یعنی قفلش باز می شود. باز شدن قفل برخی کارت ها سی پی رایگان می بخشد.

خرید سی پی کالاف دیوتی ارزان

معمولا بازیکنان برای ادامه بازی خود و پیشرفت در آن نیازمند خرید سی پی هستند. حجم های مختلف سی پی در بسته های متنوعی عرضه می شود. سازندگان و طراحان، این بسته ها را در سایت اصلی بازی با قیمت اصلی خود ارائه می دهند. دسترسی مستقیم به این سایت برای بازیکنان ایرانی ممکن نیست. به همین خاطر سایت هایی هم چون جمینجا به سمت ارائه آن ها رفته اند. به این طریق دسترسی کاربران ایرانی تسهیل شده است. یک اقدام مهم و سودمند برای خریداران در سایت جمینجا انجام شده است. سعی کرده اند آن ها را با قیمتی ارزان ارائه دهند. بنابراین سی پی کالاف دیوتی ارزان را به راحتی می یابید. در برخی موارد تخفیفات ویژه ای برای کاربران در نظر گرفته اند. جمینجا مرجعی تخصصی و فروشگاهی معتبر جهت خرید محصولات بازی های آنلاین است. در زمینه ارائه انواع ارزهای اختصاصی بازی ها عمل می نماید.

کلام پایانی

با جمینجا ، سی پی کالاف دیوتی را ارزان خریداری کنید. امتیازات این فروشگاه برای این ارز به تنهایی نیست. بلکه ارزهای رایجی چون جم فری فایر و یوسی پابجی را نیز عرضه می کند. در کنار ارزانی، از عملکردی حرفه ای و سریع برخوردارند. به سرعت محصولات خریداری شده را در اختیار بازیکنان قرار می دهند. ضمن این که کاربران خود را در زمینه های مربوطه راهنمایی می نمایند. علاوه بر خرید می توانید مشاوراتی موثر در زمینه بازی های بتل رویال خود دریافت کنید.

کد خبر: ۱۶۷٬۰۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      4 0
      عالی
    • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
      1 0
      خوبه