۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
افزایش قیمت «ویچین» در بازار| روی چه نقطه ای خرید کنیم؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

افزایش قیمت «ویچین» در بازار| روی چه نقطه ای خرید کنیم؟

یش‌بینی قیمت رمز ارز «ویچین» (VeChain) هفته گذشته ما دقیقاً طبق پیش‌بینی، درست از آب در آمد و اکنون قیمت توکن VET در راه رسیدن به هدف قیمت ۰.۰۳۳ دلار است.

به گزارش بازار، تجزیه و تحلیل این هفته نشان می دهد که گاوها ممکن است قدرت بیشتری برای افزایش قیمت داشته باشند. با این وجود، هنوز پیشنهاد می شود که برای ورود به خرید این توکن با تامل بیشتری گام بردارید.

قیمت بیت کوین صبح روز دوشنبه بار دیگر به بالای ۲۴۰۰۰ دلار رسید. بسیاری از آلتکوین ها نیز پس از تایید شکست های صعودی خود در هفته گذشته، در این حرکت از بزرگترین ارز بازار پیروی کردند.

قیمت ویچین نیز طی ۲۴ ساعت گذشته ۳.۶۱ درصد افزایش یافته و در زمان نگارش این گزارش، توکن VET با قیمت ۰.۰۳۲۴ دلار معامله می شود و در مسیر آزمایش مقاومت ۰.۰۳۳ دلار قرار دارد.

شایان ذکر است که قیمت توکن VET از ابتدای سال تاکنون در یک روند نزولی ثابت قرار داشته و فشار فروش پس از شکست قیمت در بازپس گیری MA ۲۰۰ در مارس ۲۰۲۲ به طور قابل توجهی افزایش یافت.

پیش بینی قیمت ویچین

افزایش قیمت «ویچین» در بازار| روی چه نقطه ای خرید کنیم؟

تحلیل فنی نمودار قیمت توکن VET نشان می دهد که قیمت پس از شکست از محدوده ۰.۰۲۰-۰.۰۲۷ دلار شروع به افزایش کرد. عملکرد مثبت قیمت در هفته گذشته اندکی بازگشت، اما با اینحال، قیمت همچنان به پایین ترین سطح خود نرسیده است.

رسیدن به کف قیمت، به گاوها قدرت کافی برای رسیدن به ۰.۰۳۷ دلار در کوتاه مدت و ۰.۰۴۲ دلار در میان مدت را خواهد داد. هدف دوم قیمت با تلاقی میانگین متحرک ۲۰۰ روزه و جیب طلایی فیبوناچی بدست می آید.

اگر قیمت مقداری افزایش در حجم را نشان دهد، پیش‌بینی قیمت مذکور برای ویچین به احتمال زیاد محقق می‌شود. با وجود شکست، توکن VET هنوز از حجم معامله خوبی برخوردار نیست.

برای جلوگیری از هر گونه حرکت نزولی، بهتر است حد ضرر برای هر معامله بلند مدت کمتر از حداقل ۰.۰۲۶۲ دلار در هفته گذشته باشد. نقض این سطح ممکن است باعث شود قیمت پایین‌ترین سطح ژوئن خود را در نزدیکی محدوده ۰.۰۲۰ دلار دوباره آزمایش کند.

کد خبر: ۱۶۶٬۹۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha