۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
راه‌اندازی پایانه تخصصی صادراتی ویژه خرما توسط بخش خصوصی در بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

راه‌اندازی پایانه تخصصی صادراتی ویژه خرما توسط بخش خصوصی در بوشهر

بوشهر- رضایی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی پایانه تخصصی صادراتی ویژه خرما توسط بخش خصوصی در استان خبر داد.

ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: میز ملی خرما با حضور مدیران کشوری و استانی و نمایندگان نخلداران و با کیفیت مطلوبی در دشتستان برگزار شد و امیدوارم نتایج خوبی نیز در بر داشته باشد.

وی افزود: بیشترین دغدغه نخلداران و تولیدکنندگان خرما، فروش محصول با قیمت مناسب و کوتاه کردن دست دلالان است که در سال‌های اخیر باعث نارضایتی نخلداران شده بود.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در میز ملی خرما، علاوه بر بحث‌های کاربردی برای صادرات خرما، مقرر شد ۲۶۰ غرفه شهرداری تهران نسبت به توزیع خرمای استان بوشهر اقدام کنند که قطعا گامی در فروش بیشتر با قیمت مناسب تر است.

رضایی یادآور شد: تشکل‌های فعال در حوزه خرما و اتاق بازرگانی و تعاون روستایی و سایر نهادهای ذیربط باید تمام همت خود را مصروف بهبود وضعیت معیشتی نخلداران و تولیدکنندگان خرما کنند.

وی بیان کرد: با توجه به رایزنی های خوب برای صادرات خرما و استقبال برخی کشورهای هدف، نیاز به بسته‌بندی مطلوب‌ تر و شکیل‌ تر خرما نیز هست و باید فکری اساسی برای این موضوع شود.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی پایانه تخصصی صادراتی ویژه خرما خبر داد و ابراز داشت: در نشست با مدیران صمت استان بوشهر و سازمان توسعه تجارت ایران و اتاق بازرگانی و...مقرر شد که ۲ پایانه تخصصی صادراتی که یکی ویژه خرما و دیگری برای سایر تولیدات کشاورزی است با مشارکت بخش خصوصی راه‌اندازی شود.

رضایی تصریح کرد: از مدیران استان‌ انتظار داریم، پیگیری برای مصوبات را با جدیت دنبال کنند و هیچ فرصتی را هدر ندهند.

کد خبر: ۱۶۶٬۹۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha