۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵
های وب یک شرکت را به ارزش ۵۲۵ میلیارد تومان واگذار کرد
بازار خبر داد؛

های وب یک شرکت را به ارزش ۵۲۵ میلیارد تومان واگذار کرد

نماد های وب ۹۸ درصد شرکت فناوری اطلاعات نام آوران عصر نوین(سهامی خاص) با ارزش ۵۲۵.۵ میلیارد تومان واگذار کرد.

بازار؛ گروه بورس: شرکت داده گستر عصر نوین با نماد های وب ۹۸ درصد شرکت فناوری اطلاعات نام آوران عصر نوین(سهامی خاص) با ارزش ۵۲۵.۵ میلیارد تومان واگذار کرد و با توجه به اینکه بهای تمام شده سهام یا حق تقدم واگذار شده در دفاتر شرکت۱۰ میلیون ریال لحاظ شده این معامله برای شرکت پس از کسر مخارج انتقال ۵۲۵.۵ میلیارد تومان داشته است.

این شرکت عطف به قرارداد ۱۰۰ درصد سهام شرکت فناوری اطلاعات نام آوران عصر نوین (سهامی خاص) را به مبلغ ۶.۰۱میلیارد تومان تومان فروخته که از مبلغ مزبور می بایست ۷۵.۹ میلیارد تومان مطابق قرارداد، بدهی شرکت واگذار شده به شرکت پارسان لین (از شرکت های فرعی های وب) تسویه شود.

این شرکت در نظر دارد تا مبالغ دریافتی را در شرکت اطلاعات و ارتباطات شهر فیروزه که های وب و شرکت های گروه آن جمعا مالک ۴۵ درصد سهام آن هستند با هدف توسعه هوشمندسازی صنعت بیمه سرمایه گذاری کند. موضوع توافقنامه شهر فیروزه مربوط به تامین و ایجاد مجموعه ای از سخت افزار ها، زیرساخت ها و پلتفرم های نرم افزاری است که با همکاری این شرکت و ذینفعان و دست اندرکاران صنعت بیمه خصوصاً رشته های خودرو و درمان طراحی شده و هدف آن کاهش میزان تخلفات و ضرر و زیان این صنعت با استفاده از فناوری های دیجیتال و هوش مصنوعی است.

کد خبر: ۱۶۶٬۹۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha