۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
ارزش معاملات بورس کالا در هفته دوم مرداد به ۱۳.۹ همت رسید

ارزش معاملات بورس کالا در هفته دوم مرداد به ۱۳.۹ همت رسید

در هفته منتهی به ۱۴ مرداد نزدیک ۲.۱ میلیون تن انواع کالا و محصول در بازار فیزیکی بورس کالا دادوستد شد که ارزش آن به بیش از ۱۳.۹ همت رسید.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) ، در هفته منتهی به ۱۴ اَمرداد ماه ۲ میلیون و ۹۴ هزار و ۱۱۵ تن انواع کالا به ارزش ۱۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالا دادوستد شد که نسبت به هفته ماقبل به ترتیب رشد یک و ۱۱ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.

تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد معامله یک میلیون و ۶۷۷ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۷ هزار و ۷۵۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بود.

در این تالار ۸۶۶ هزار و ۱۱۰ تن سیمان، ۴۶۰ هزار تن سنگ آهن، ۲۳۵ هزار و ۹۷۴ تن فولاد، ۶۱ هزار و ۵۰۰ تن آهن اسفنجی، ۳۶ هزار و ۲۵ تن روی، ۱۳ هزار و ۳۵۰ تن آلومینیوم، ۵ هزار و ۷۲۹ تن مس، ۳۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۳۰ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۱۲ کیلوگرم شمش طلا دادوستد شد.

در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۰۸ هزار و ۴۳۹ تن انواع کالا به ارزش ۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به فروش رسید.

در این تالار ۸۲ هزار و ۵۰۷ تن مواد پلیمری، ۸۷ هزار تن وکیوم باتوم، ۴۹ هزار تن لوب کات، ۳۹ هزار و ۷۶۱ تن مواد شیمیایی، ۲ هزار و ۶۲۵ تن گوگرد، ۵ هزار و ۷۳۷ تن روغن پایه، ۲۰۰ تن عایق رطوبتی و ۱۳۷ هزار و ۷۲۹ تن قیر معامله شد.

همچنین ۵ هزار و ۳۴۳ تن کالا نیز در بازار فرعی بورس کالا به فروش رسید.

کد خبر: ۱۶۶٬۸۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha