۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
کاهش ۲.۵ درصدی نرخ بیکاری در استان کرمانشاه هدف‌گذاری شده است
معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه :

کاهش ۲.۵ درصدی نرخ بیکاری در استان کرمانشاه هدف‌گذاری شده است

کرمانشاه - معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: هدف‌گذاری امسال برای کاهش نرخ بیکاری استان ۲.۵ درصد است که برای رسیدن به این هدف نیازمند سرمایه‌گذاری هستیم.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، هدایت حاتمی اظهار کرد: در راستای خواسته به حق خانواده‌ها و جوانان برای ایجاد اشتغال و ثروت یک برنامه‌ریزی در راستای کاهش نرخ بیکاری استان تا سطح متوسط کشور طی سال‌های ۹۷ و ۹۸ صورت گرفته که امسال و سال آینده نیز تداوم خواهد داشت.

معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه افزود: می‌خواهیم به شرایطی برسیم که سطح بیکاری استان بالاتر از متوسط کشور نباشد، طبیعتا برای رسیدن به این هدف نیازمند کار و هماهنگی جدی هستیم.

حاتمی ادامه داد: بر همین مبنا «سند اشتغال» را طراحی کردیم که در پایان سال گذشته رونمایی شد، البته این سند از گذشته در دستور کار بود و بر مبنای همان حرکت و کار می‌کردیم.

او گفت: هدف ما برای کاهش بیکاری طی سال گذشته سه درصد بود به‌طوریکه که در پایان سال ۳.۱ درصد نرخ بیکاری پایین آمد، البته خیلی به چشم نمی‌آید، چون هنوز نرخ بیکاری بالای ۱۵ درصد را داریم.

حاتمی برنامه‌ریزی امسال برای کاهش نرخ بیکاری در کرمانشاه را ۲.۵ درصدی اعلام کرد و افزود: برای رسیدن به این هدف نیازمند سرمایه‌گذاری هستیم باید با همگرایی سرمایه‌گذارانی را از استان، یا بیرون استان و یا حتی خارج از کشور جذب کنیم.

کد خبر: ۱۶٬۶۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha