۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۱
آغاز پذیرش «ایپ کوین» به عنوان ابزار پرداخت در فروشگاه های «گوچی» آمریکا
آخرین تحولات بازار رمزارزها؛

آغاز پذیرش «ایپ کوین» به عنوان ابزار پرداخت در فروشگاه های «گوچی» آمریکا

شرکت بزرگ «گوچی» که از بزرگان صنعت مُد و پوشاک جهان به حساب می آید، از پذیرش توکن «اِیپ کوین» برای فروش محصولات خود به دارندگان این توکن ها خبر داد.

به گزارش بازار، شرکت بزرگ «گوچی» که از بزرگان صنعت مُد و پوشاک جهان به حساب می آید، از پذیرش توکن «اِیپ کوین» برای فروش محصولات خود به دارندگان این توکن ها خبر داد.

بر اساس این گزارش، گوچی اعلام کرده که نخستین فروش خود را از طریق صرافی «بیت پی» انجام داده است. این اقدام ماه ها پس از آن صورت گرفت که گوچی اعلام کرد که ۱۲ دارایی رمزارزی را به عنوان ابزار پرداخت در بیش از ۱۰۰ فروشگاه آمریکای شمالی خود می پذیرد.

در حال حاضر، دارندگان بیت کوین، اتریوم و دوج کوین در کنار بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر می توانند دارایی های دیجیتال خود را به یک کیف پول ۵ هزار دلاری رمزارزی گوچی انتقال دهند. علاوه بر پرداخت‌های رمزارزی، گوچی امسال دو مجموعه توکن غیرقابل تعویض (NFT) را راه‌اندازی کرد، از جمله مجموعه «سوپرگوچی» را در ماه فوریه راه اندازی کرده که این شرکت را به یکی از پیشگامان فعالیت حرفه ای در بازار ارزهای دیجیتال و مشتقات آنها تبدیل می کند.

لازم به ذکر است، علیرغم ریزش بازار ارزهای دیجیتال طی ماه های اخیر، فعالیت مشتریان سازمانی دارایی های دیجیتال طی همین بازاه زمانی به شدت افزایش پیدا کرده و بازیگران بزرگی چون گوچی، جی پی مورگان و مورگان استنلی طی همین مدت فعالیت های خود را در بازار کریپتو افزایش داده اند.

با اینحال، به گفته کارشناسان، بهار بعدی بازار ارزهای دیجیتال متعلق به مشتریان خرد بوده و گزارش هایی نیز در همین خصوص از کاهش فعالیت نهنگ های بازار منتشر شده است.

کد خبر: ۱۶۶٬۷۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha