۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
عملیات ابرپروژه فولاد در بردسیر آغاز می‌شود
در سفر رئیس جمهور به کرمان؛

عملیات ابرپروژه فولاد در بردسیر آغاز می‌شود

سیرجان- نماینده مردم سیرجان و بردسیر از آغاز عملیات ابرپروژه فولاد در بردسیر در سفر استانی رئیس جمهور به کرمان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم سیرجان و بردسیر، شهباز حسن پور در دیدار مجمع نمایندگان استان کرمان با رئیس جمهور در آستانه سفر رئیسی و هیئت دولت به کرمان خواستار حمایت واقعی دولت از بخش خصوصی توانمند شد و گفت: حمایت از بخش خصوصی باید از شعار به عمل تبدیل شود.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با اعلام سرمایه‌گذاری شرکت‌های صنعتی-معدنی برای ابرپروژه بی‌نظیر فولاد در شهرستان بردسیر از رئیس جمهور خواست در سفر به استان با حضور خود در شهرستان بردسیر کلنگ آغاز عملیات اجرایی این پروژه عظیم را بر زمین زند.

حسن‌پور با اعلام این مطلب که بیش از دو سال مطالعات کامل در خصوص این ابرپروژه انجام شده و هم‌اکنون تجهیز کارگاه صورت گرفته، همه زیرساخت‌ها فراهم شده و مشاور، ناظر و پیمانکار انتخاب شده‌اند، بیان کرد: این هدیه‌ای است که از طرف بخش خصوصی در آستانه سفر رئیس دولت در جهت ایجاد اشتغال و تولید و حل همیشگی معضل بیکاری تقدیم مردم شهرستان بردسیر می‌شود.

لزوم جبران فوری خسارت های مناطق سیل زده کرمان توسط دولت

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر خشکسالی در شهرستان‌های سیرجان و بردسیر افزود: بیش از دو دهه است که دو شهرستان دست‌به‌گریبان بحث خشکسالی هستند و ابتدای سال جاری مشکل سرمازدگی، کشاورزان، باغداران و پسته‌کاران این استان را به روز سیاه نشاند.

وی ادامه داد: در چند روز گذشته نیز سیل ویرانگر بیش از 250 قنات در شهرستان‌های سیرجان و بردسیر را با خاک یکسان کرده است، به شکلی که بعضی از روستاها حتی آب آشامیدن هم ندارند که توجه جدی دولت به این موضوع و جبران فوری ضرر و زیان‌های وارده را می‌طلبد.

کد خبر: ۱۶۶٬۷۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha