۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
برخی دستگاه های دولتی به تولید کننده به چشم مجرم می نگرند
مدیرعامل شرکت شالوده فولاد آسیا:

برخی دستگاه های دولتی به تولید کننده به چشم مجرم می نگرند

گرگان- عامری، مدیرعامل شرکت شالوده فولاد آسیا گفت: بعضی از دستگاه ها مثل تامین اجتماعی، دارایی و اداره کار در مشکلات کارفرما و کارگر، به کارفرما و تولید کننده به چشم مجرم می نگرند.

مهدی عامری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: بعضی از دستگاه ها مثل تامین اجتماعی، دارایی و اداره کار تولید کننده ها را در معرض اتهام قرار می دهند.

مدیر شرکت مدیرعامل شرکت شالوده فولاد آسیا با بیان اینکه هزینه تامین اجتماعی نیروهای کارگری بالا است، ادامه داد: ۳۰ درصد حقوق پایه اداره کار به تامین اجتماعی پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: هزینه بیمه کارگری در بخش تولید در حالی زیاد است که همین هزینه برای کشاورزی و دامپروری باهدف حمایت از تولید بسیار ناچیز در نظر گرفته شده است.

عامری با تاکید بر اینکه حمایت از بخش تولید باید به صورت عینی مشاهده شود، افزود: تولید کننده ها مبلغ یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بابت هر نیروی کارگری به تامین اجتماعی هزینه حق بیمه پرداخت می کند که این مبلغ بسیار زیاد است.

وی نبود زیرساخت مناسب در شهرک صنعتی آق قلا را از دیگر مشکلات بخش تولید دانست و گفت: متاسفانه جمع آوری زباله در شهرک صنعتی به صورت مطلوبی انجام نمی شود و هفته ای یک و دو بار است.

عامری توضیح داد: جدول کشی معابر در شهرک انجام نشده است و با کمترین بارندگی سطح معابر دچار آبگرفتگی می شود و سیمای شهرک را زشت نشان می دهد.

وی در خاتمه از حضور گله های گوسفند در شهرک صنعتی انتقاد کرد و گفت: در بعضی فصل ها دام های سبک در فضای شهرک مشاهده می شود که وجود این دام ها در فضای صنعتی مناسب نیست.

کد خبر: ۱۶۶٬۷۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha