۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
دولت توزیع کالا برگ‌های الکترونیکی را به تأخیر نیندازد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

دولت توزیع کالا برگ‌های الکترونیکی را به تأخیر نیندازد

اردبیل- موسوی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم بر اساس قانون بودجه سال‌جاری باید تهیه و توزیع کالا برگ‌های الکترونیکی را به عنوان اولویت اصلی مد نظر قرار دهد.

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: حذف ارز ترجیحی در کشور آثار و تبعات بیشماری را به همراه داشت که انتظار می‌رفت دولت و تیم اقتصادی با نظارت و برنامه‌ریزی درست جلوی افزایش فزآینده قیمت کالاهای اساسی را می‌گرفت.

وی تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا با تقویت نظارت‌ها دولت را مجاب به ارائه کارت خرید و یا کالا برگ الکترونیکی کنیم تا از تزریق نقدینگی به جامعه جلوگیری شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت اصلی در این زمینه تأمین اساسی کالاهای مردم است تا بخشی از دغدغه‌های مردم رفع شده و جلوی افزایش قیمت و اجحاف در حق مصرف‌کننده گرفته شود.

موسوی مزایای کالا برگ الکترونیکی را در کنار جلوگیری از انباشت نقدینگی ماهانه در جامعه تأمین و توزیع کالاهای اساسی به قیمت تعیین شده اعلام کرد و افزود: این کالاهای اساسی باید به نرخ شهریور ۱۴۰۰ برای مردم عرضه شود تا مردم به راحتی بتوانند نیازمندی‌های خود را تأمین کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود دولتمردان در ریلی که مجلس برای آن‌ها فراهم کرده، حرکت کنند تا در این ریل انحرافی شکل نگرفته و ضعف نظارت و یا رانت و فسادی به وجود نیاید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: قطعا در ماه‌های آینده با اجرای کالا برگ الکترونیکی آثار و تبعات آن را مردم و دولت به عینه مشاهده خواهند کرد و ضروری است تیم اقتصادی دولت در این زمینه برنامه‌ریزی کرده و حداقل از ماه آینده اجرای کالا برگ الکترونیکی در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر: ۱۶۶٬۷۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
      1 0
      ای بابا چه گیری دادین به کالا برگ مایارانه نقدی میخوایم کالا برگ به دردمردم بیچاره نمیخوره
    • مریم IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
      0 0
      رئیسمهور و مسئولین محترم شما رو بخدا قسم یارانه نقدی رو قطع نکنید بخدا قسم ما کل امید و دلخوشی زندگیمون به این یارانه نقدی هست کالا برگ به چه درد ما میخوره یارانه نقدی رو میشه باهاش رفت دکتر ، کرایه خونه بدی، پول آب و برق بدی و حتی بدی به یه چیزی که نیازته بابا بخدا قسم میشه اصلا پنیر و تخم مرغ و مرغ و برنج و اینارو اصلا نخورد نون خالی بخوری اما پول بهتره التماس میکنم یارانه نقدی رو قطع نکنید.
    • اصفهان IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
      0 0
      کالابرگ بهتره لااقل یه مرغ بتونیم بگیریم ر