۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۴
برچیده شدن تمامی تحریم‌ها توسط ایالات متحده نخستین گام برجامی است
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

برچیده شدن تمامی تحریم‌ها توسط ایالات متحده نخستین گام برجامی است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد برچیده شدن تمامی تحریم ها از سوی ایالات متحده آمریکا نخستین گامی است که برای احیای توافق باید برداشته شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، ابراهیم عزیزی، در رابطه با اهمیت برگزاری دور اخیر مذاکرات هسته ای، گفت: برچیده شدن تمامی تحریم ها از سوی ایالات متحده آمریکا نخستین گامی است که برای احیای توافق باید برداشته شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایران تلاش های زیادی انجام داد تا مذاکرات نتیجه بخش باشد، اظهار کرد: در واقع تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ابتکار عمل نشان داد اما همواره آمریکایی ها اقدامات نادرست انجام دادند که به روند مذاکرات آسیب زد.

وی با بیان اینکه غربی ها نمی توانند در روند مذاکرات جدید اقدام به زیاده خواهی کنند، ادامه داد: بدون شک ارائه تضمین برای عدم بازگشت تحریم های ظالمانه از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: متاسفانه سیاستمداران آمریکایی ها تصور می کنند با زور و تهدید می توانند اهداف شوم خود را برآورده کنند در حالی که روند مذاکرات تاکنون نشان داده به هیچ عنوان از منافع ملی خود کوتاه نخواهیم آمد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک اگر غربی ها درصدد نتیجه برد-برد باشند، باید به توافقی فکر کنند که منافع همه را دربر بگیرد.

کد خبر: ۱۶۶٬۶۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha