۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶
تسهیل شرایط برای فعالان اقتصادی و استقبال سرمایه‌گذاران از استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

تسهیل شرایط برای فعالان اقتصادی و استقبال سرمایه‌گذاران از استان بوشهر

بوشهر- باستین معاون هماهنگی اقتصادی استاندار بوشهر از تسهیل شرایط برای فعالان اقتصادی و استقبال سرمایه گذاران از حضور در استان بوشهر خبر داد.

علی باستین در گفت‌وگو با خبرنگار بازار از کسب مقام برتر در چهارمین مرحله از طرح نظرسنجی فضای کسب و کار در سطح ملی خبر داد و اظهار داشت: بدون تردید این امر نشانگر بهبود فضای کسب و کار در استان و رضایت فعالان اقتصادی در یک سال گذشته است.

وی با اشاره به توجه مسئولین استان و دستگاه‌های اجرایی به تسهیل شرایط برای فعالان حوزه اقتصادی اضافه کرد: رفع موانع تولید و پیگیری و نظارت مستمر و بازدیدهای میدانی و دیدار با متولیان بخش‌های اقتصادی در یکسال اخیر باعث رضایتمندی و امیدواری سرمایه گذاران و بهبود فضای کسب و کار در استان شده است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: افزایش میل به سرمایه‌گذاری و مراجعه بیشتر سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف استان نشان از بهبود شرایط دارد.

باستین، برتری استان در چهارمین مرحله از طرح نظرسنجی فضای کسب و کار در سطح ملی را نشانه‌ای آشکار از تغییرات مثبت ایجاد شده در استان دانست و یادآور شد: این طرح ملی که با نظر سنجی از ۲۳۰۰ فعال اقتصادی در اردیبهشت و خرداد سال جاری در سطح کشوری انجام شد، استان بوشهر اول و استان‌های مازندران و مرکزی در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

وی ضمن قدردانی از متولیان بخش‌های اقتصادی در استان و دستگاه‌های اجرایی و اتاق بازرگانی، دستیابی به این توفیق را نتیجه همکاری و هم‌افزایی دولت و بخش خصوصی و پیگیری مستمر امور دانست و رضایت موجود را سرمایه‌ای برای توسعه و پیشبرد بهتر امور برشمرد.

باستین افزود: در چهارمین طرح سنجش رضایت فعالان اقتصادی در سطح ملی، مولفه‌های سهولت در فرایندهای اداری و سرعت در ارایه خدمات، کیفیت رسیدگی به درخواست‌های قانونی مراجعان، نحوه رفتار با فعالان اقتصادی و تکریم ارباب رجوع و شفافیت و اطلاع رسانی در زمینه ارایه خدمات ارزیابی شد.

وی یادآور شد: در این‌ طرح، عملکرد 44 سازمان و نهاد ملی و استانی در سال 1400بررسی و مورد نظر سنجی واقع شد و استان بوشهر مقام برتر را کسب کرد.

کد خبر: ۱۶۶٬۶۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha