۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۲
تشکیل الگوی سر و شانه معکوس برای یونی سوآپ| آیا پامپ جدید در راه است؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

تشکیل الگوی سر و شانه معکوس برای یونی سوآپ| آیا پامپ جدید در راه است؟

پیش‌بینی قیمت کوتاه‌مدت ما برای رمز ارز «یونی سوآپ» همچنان صعودی بوده و دلیل آن هم این است که توکن یونی از گُوِه نزولی نمودار یک بعدی خود خارج شده است.

به گزارش بازار، پیش‌بینی قیمت کوتاه‌مدت ما برای رمز ارز «یونی سوآپ» همچنان صعودی بوده و دلیل آن هم این است که توکن یونی از گُوِه نزولی نمودار یک بعدی خود خارج شده است.

یکی دیگر از نشانه های صعودی بودن قیمت این است که نمودار قیمت این توکن یک الگوی سر و شانه معکوس تشکیل داده است. اگرچه قیمت قبلاً به هدف الگوی سر و شانه رسیده، اما هنوز به بالاترین حد خود یعنی ۱۲.۵۰ دلار نرسیده است.

در حال حاضر، یونی سوآپ در نقطه ۸.۷۸ دلار معامله شده و از دیروز، حدود ۵.۵ درصد ارزش خود را از دست داده است.



پیش بینی قیمت «یونی سوآپ»

تشکیل الگوی سر و شانه معکوس برای یونی سوآپ| آیا پامپ جدید در راه است؟

تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت یونی یک شکست واضح از گُوِه نزولی را نشان می دهد. چنین شکست‌هایی معمولا بسیار صعودی هستند؛ زیرا قیمت در بیشتر موارد بالای گوه را هدف قرار می‌دهد. یقه شکست الگوی سر و شانه نیز با موفقیت آزمایش شده است. اگر قیمت بیت کوین ثابت بماند، گاوهای یونی سوآپ ممکن است ۱۲.۵ دلار را طی چند هفته آینده هدف قیمت خود قرار دهند.

با این حال، شایان ذکر است که هرگونه پیش‌بینی قیمت سونی سوآپ مانند سایر آلتکوین ها به اقدام قیمت بیت کوین بستگی دارد. بنابراین، قیمت بیت کوین باید ثابت بماند تا هدف ۱۲.۵ دلاری ما محقق شود.

با این حساب، اگر بیت کوین با یک عقب نشینی گسترده مواجه شود، احتمالاً قیمت آلتکوین ها نیز با یک اصلاح بزرگ روبرو خواهد شد. بنابراین، در نظر گرفتن حد ضرر زیر حمایت ۶ دلار برای جلوگیری از چنین سناریوی فاجعه‌باری کاملاً مناسب به نظر می‌رسد.

کد خبر: ۱۶۶٬۵۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha