۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴
صدور ۸ میلیون کارت بانکی برای مشتریان صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت

صدور ۸ میلیون کارت بانکی برای مشتریان صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت گفت: این صندوق بزرگترین مجموعه در کشور است که خدمات قرض‌الحسنه ارایه می‌کند.

به گزارش بازار، علی عاشوری مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در نشست خبری که در استان قزوین برگزار شد، با اشاره به تاسیس صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در سال ۹۵ با اخذ مجوز از بانک مرکزی، گفت: در حال حاضر در ۳۱ استان ۳۴ شعبه و در تعدادی از دفاتر کمیته امداد هم باجه فعال داریم و در مجموع ۷۶۰ شعبه و باجه این صندوق، خدمات پرداخت تسهیلات به نیازمندان را ارائه می‌دهند.

عاشوری افزود: این صندوق بر اساس قوانین بانک مرکزی فعالیت دارد و درحال حاضر ۸ میلیون کارت بانکی این صندوق در اختیار مشتریان و در شبکه شتاب بانکی کشور فعال است در نتیجه بزرگترین مجموعه در کشور هستیم که خدمات قرض‌الحسنه ارایه می‌کند.

وی گفت: تسهیلات صندوق امداد ولایت در ۶ سرفصل کارگشایی، اشتغال، خرید و احداث مسکن، ودیعه مسکن، درمان و فرهنگی به مددجویان پرداخت می‌شود.

عاشوری افزود: با توجه به اینکه رسالت صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت وام به صورت قرض‌الحسنه است، تسهیلات تا ۱۰ میلیون بدون هیچ‌گونه سود و کارمزدی پرداخت می‌شود و تسهیلات بیش از ۱۰ میلیون تومان تنها یک بار سه درصد کارمزد دریافت می‌شود.

وی با دعوت از خیران برای سپرده‌گذاری در این صندوق تصریح کرد: بخشی از منابع این صندوق از طریق سپرده‌گذاری مردم نیکوکار تامین می‌شود و در همین چند سال ۱۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات با آسان‌ترین ضمانت به نیازمندان پرداخت شده است.

عاشوری گفت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت پارسال در کشور ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان وام به ۳۱۴ هزار نیازمند در ۶ سرفصل کاری خود پرداخت کرده است که تسهیلات پرداختی طی سال گذشته در استان قزوین ۶۶ میلیارد تومان و در چهار ماهه سال جاری ۲۲ میلیارد تومان بوده است.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت یادآورشد: شعبه مجازی امداد ولایت هم مدتی پیش افتتاح شد و در بستر فضای مجازی خدمات لازم را به نیازمندان ارائه می‌کند.

کد خبر: ۱۶۶٬۵۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • بدریه بوجلال IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
      0 0
      استعلام دریافت کارت بانکی
    • سلیمان سلیمانی IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
      2 0
      سلام 5ماه هست که یه کارت بانکی امداد ولایت به من صادر کردن ولی چیزی به حساب من نمیاد ،،،