۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۶
امکان افزایش ۴۵ درصدی قیمت دوج کوین در چه صورت فراهم خواهد شد؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

امکان افزایش ۴۵ درصدی قیمت دوج کوین در چه صورت فراهم خواهد شد؟

در صورت امتداد شکست قیمت دوج کوین، ممکن است پیش بینی قیمت برای این آلتکوین محبوب بسیاری صعودی شده و شاهد ۴۵ درصد افزایش قیمت نسبت به ارزش کنونی این ارز در بازار باشیم.

به گزارش بازار، در صورت امتداد شکست قیمت دوج کوین، ممکن است پیش بینی قیمت برای این آلتکوین محبوب بسیاری صعودی شود. در زمان نگارش این گزارش، توکن DOGE پس از افزایش ۰.۸ درصدی قیمت طی ۲۴ ساعت گذشته، با قیمت ۰.۰۶۸ دلار معامله می شود. قیمت همچنان ۹۰.۷ درصد نسبت به بالاترین قیمت خود یعنی ۰.۷۳ دلاری که این میم کوین بزرگ در ماه می ۲۰۲۱ ایجاد کرده بود، ۹۰.۷ درصد کاهش را تجربه کرده است.

تبلیغات دوج کوین در نیمه اول سال ۲۰۲۱ به اوج خود رسید که دلیل آن، حمایت بی چون و چرای ایلان ماسک در خصوص این میم کوین بود و با اینحال، عملکر قیمت دوج کوین از نیمه دوم سال گذشته میلادی عملکرد خوبی نداشته و تقریبا در روند ثبات نزولی به سر میبرد.

امکان افزایش ۴۵ درصدی قیمت دوج کوین در چه صورت فراهم خواهد شد؟

تحلیل فنی نمودار دوج کوین نشان می دهد که قیمت در بازه زمانی روزانه از گُوِه متقارن خارج شده است. در حال حاضر، قیمت پس از شکست دوباره، خط روند نزولی را آزمایش می کند. در صورت آزمایش مجدد موفقیت آمیز، قیمت می تواند در کوتاه مدت به سطح ۰.۰۹۸ دلار افزایش یابد. این رقم تقریباً ۴۵ درصد افزایش قیمت نسبت به قیمت فعلی خواهد بود.

با وجود شکست در بازه زمانی روزانه، افزایشی در حجم معاملات دوج کوین وجود نداشته است. همچنین لازم به ذکر است که پیش بینی قیمت دوج کوین فوق به عملکرد قیمت بیت کوین نیز بستگی دارد. اگر قیمت بیت کوین نتواند سطوح فعلی را حفظ کند، اصلاح مربوطه در دوج کوین نیز کاملا محتمل است.

کد خبر: ۱۶۶٬۵۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha