۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳
ماشین لباسشویی ال جی بهتره یا بوش + نکات مثبت هر برند برای خرید

ماشین لباسشویی ال جی بهتره یا بوش + نکات مثبت هر برند برای خرید

ماشین لباسشویی ال جی بهتره یا بوش؟ در این نوشته به بررسی خصوصیات هر کدام از برند لباسشویی ها پرداخته ایم که به راحتی می توانید آن ها را با هم مقایسه کنید و با خیال راحتتری اقدام به خرید نمایید.

به گزارش بازار، لباسشویی ال جی بهتره یا بوش؟ ال جی و بوش قابل اعتمادترین برندهای بازار ماشین لباسشویی هستند. آنها هر دو به دلیل دوام، فناوری و عملکرد شستشوی خود شناخته شده اند. ال‌ جی یک برند کره جنوبی است در حالی که بوش یک برند آلمانی است که از فناوری‌های منحصربه‌فرد خود در ماشین‌های لباسشویی استفاده می‌کند.

بنابراین در این مقاله مقایسه بین ال‌جی و بوش را مشاهده خواهید کرد تا بفهمید آنها چگونه با یکدیگر رقابت خواهند کرد تا بهترین را پیدا کنند؟ اگر به خدمات تعمیر لباسشویی ال جی در تهران نیاز دارید می توانید با کارا امداد تماس بگیرید.

کیفیت ساخت لباسشویی ال جی در برابر بوش

هر دو ماشین لباسشویی بهترین کیفیت ساخت را دارند که بادوام ترین و برای مصارف روزانه مناسب است. در واقع، ال‌جی و بوش هرگز کیفیت ساخت خود را به خطر نمی‌اندازند، تمام بدنه‌های آن‌ها از فولاد ضد زنگ ساخته شده‌اند در حالی که سخت‌ترین درب شیشه‌ای از هر نوع آسیبی جلوگیری می‌کند.

خدمات لباسشویی بوش و ال جی

خدمات هر دو برند را بررسی می کنیم، بوش گاهی وقت بیشتری برای حل مشکلات می‌گیرد یا گاهی اوقات حتی به خوبی پاسخ نمی‌دهد در حالی که ال‌جی پتانسیل بیشتری را در خدمات مشتریان خود ارائه می‌دهد. اگر در کلان شهرها زندگی می کنید نگران نباشید زیرا هر دو برند قادر به ارائه خدمات خوب هستند اما اگر در مناطق کوچک زندگی می کنید، ال جی قابل اعتمادتر است.

موتور درایو EcoSilence بوش در مقابل موتور Direct Drive ال‌ جی

موتور EcoSilence Drive بوش با استفاده از آهنربای دائمی به جای برس. به همین دلیل روی آرمیچرهایی مانند برس ها اصطکاک ایجاد نمی کند که به این معنی است که انرژی در اثر مقاومت یا اصطکاک یا گرما هدر نمی رود و در نهایت بدون برس، بدون ساییدگی و پارگی تقریبا هیچ صدایی تولید نمی کند و عمر موتور را افزایش می دهد.

در حالی که ال جی از موتور Direct Drive استفاده می کند که کاملاً بدون تسمه است. موتور و درام دیگر ماشین لباسشویی با تسمه متصل است در حالی که موتور LG مستقیماً به درام متصل است. این مکانیسم پایداری بیشتری را فراهم می کند به همین دلیل لرزش کمتر و صدای کمتری تولید می کند در حالی که اینورتر در قبض برق شما صرفه جویی می کند.

هر دو موتور بی صدا هستند و انرژی کمتری مصرف می کنند و بهترین عملکرد را دارند. اما بوش از یک تسمه در مکانیزم چرخش خود استفاده می کند در حالی که موتور ال جی مستقیماً به درام متصل است. در نتیجه باید ظرف چند سال تسمه ماشین لباسشویی بوش را عوض کنید اما هزینه آن در مقایسه با موتور دایرکت درایو کمتر است. اما حقیقت این است که موتور Direct Drive در مقایسه با موتور معمولی عمر طولانی دارد.

طراحی درام و فضا لباسشویی ال جی و بوش

درام هر دو ماشین لباسشویی برای شستن لباس ها بدون آسیب به پارچه طراحی شده اند. ثانیاً موتور بوش در پایین درام قرار می گیرد به همین دلیل است که درام آن در مقایسه با درام ال جی کمی عمیق‌تر است زیرا موتور مستقیماً به درام متصل است. در نتیجه فضای اضافی در درام ماشین لباسشویی بوش در مقایسه با ال‌جی خواهید داشت.

ویژگی ها و فناوری های لباسشویی ال جی

ماشین لباسشویی ال جی بهتره یا بوش + نکات مثبت هر برند برای خرید

TwinWash ال جی

این یک ماشین لباسشویی منحصر به فرد ال جی است که شامل دو لباسشویی است، در سمت بالا ماشین لباسشویی بار اصلی و پایین شامل یک لباسشویی مینی بار بالا است. لباسشویی اصلی برای بارهای سنگین و بزرگتر استفاده می شود در حالی که لباسشویی پایین لباس های ظریف را می شویند. نگران آسیب دیدن لباس های ظریف خود نباشید یا منتظر نوبت آنها باشید. این ماشین لباسشویی دو بار را به طور همزمان شستشو می دهد.

AI DD در لباسشویی ال جی

این فناوری نه تنها وزن لباس را تشخیص می دهد، بلکه انواع پارچه را نیز تشخیص می دهد و به طور خودکار یک چرخه شستشوی بهینه را انتخاب می کند. چرخه های مختلف شستشو را با ترکیبی از حرکات مختلف اتخاذ می کند تا نتایج بهینه شستشو را به شما ارائه دهد.

توربو واش در لباسشویی ال جی

این فناوری لباس های شما را در مدت زمان کمتری بدون آسیب رساندن به نتایج شستشو شستشو می دهد. این اسپری آب تولید می کند که به طور موثر لباس های شما را به روشی بهتر آبکشی می کند.

۶ حرکت در لباسشویی ال جی

ال جی ۶ حرکت درام را برای شستشوی موثر لباس های شما با ترکیب حرکات مختلف ارائه می دهد. یک برنامه شستشو را انتخاب کنید و فناوری ۶ Motion Direct Drive، درام را در جهات مختلف حرکت می‌دهد و در حین تمیز کردن لباس‌ها، از پارچه مراقبت مناسبی می‌کند.

شستشو با بخار

این چرخه شستشو بخاری را وارد ماشین لباسشویی می‌کند که لباس‌های کثیف و آلرژی‌زا شما را کاملا تمیز می‌کند و تمیزی بهداشتی می‌دهد.

تشخیص هوشمند

با کمک برنامه تلفن LG ThinQ، می توانید ماشین لباسشویی را با تقریباً هر خطای جزئی قبل از تبدیل شدن به یک مشکل بزرگ، به سرعت تشخیص دهید.

عملیات از راه دور

ترکیب LG ThinQ و WI-FI زندگی شما را آسان می کند، می توانید ماشین لباسشویی خود را در هر مکانی کنترل کنید. شما می توانید با چرخه بارگیری حداکثر ۲۰ برنامه شستشوی اضافی لباس ها را به طور موثر شستشو دهید.

ویژگی ها و فناوری ها ماشین لباسشویی بوش

ماشین لباسشویی ال جی بهتره یا بوش + نکات مثبت هر برند برای خرید

VarioPerfect

این ویژگی دو گزینه را فعال می کند یا SpeedPerfect یا EcoPerfect را انتخاب کنید. اگر عجله دارید، گزینه Speedperfect را انتخاب کنید تا زمان شستشو را تا ۶۵٪ کاهش دهد بدون اینکه به نتایج شستشو آسیبی وارد شود و اگر زمان دارید و می خواهید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید، گزینه EcoPerfect را انتخاب کنید تا ۵۰٪ در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.

ActiveWater Plus

این ویژگی روی سنسورهای مختلفی کار می کند که با سنجش میزان بار و نوع پارچه، سطح آب را تنظیم می کنند. این گزینه باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود در حالی که لباس های شسته شده سریعتر خیس می شوند.

آلرژی پلاس در لباسشویی بوش

این یک برنامه ایده آل برای افرادی است که آلرژی دارند. برنامه آلرژی پلاس با شستشوی لباس ها در دمای ۶۰ درجه سانتیگراد، باقیمانده مواد شوینده و محرک ها را از بین می برد و به میکروب شستشوی بهداشتی می دهد.

سیستم I-DOS

این سیستم به طور خودکار میزان دقیق مواد شوینده و سطح آب مورد نیاز برای بار لباسشویی را اندازه گیری می کند. این سیستم فقط در ماشین لباسشویی های درجه یک بوش موجود است.

AntiTangle

ویژگی ضد گره خوردن، گره خوردن لباس‌ها را در طول چرخه شستشو تا ۵۰% به حداقل می‌رساند تا اطمینان حاصل شود که لباس‌های شما روی پارچه نرم‌تر شده و اتوکشی آسان‌تر است. در صورت نیاز به خدمات تعمیر لباسشویی بوش در تهران می توانید با کارا امداد تماس بگیرید. مروری بر برخی از جنبه‌های مفید برند را مشاهده کرده‌اید، اکنون زمان پاسخ به سوالات ماشین‌های لباسشویی ال‌جی و بوش برای درک عملکرد واقعی هر مدل فرا رسیده است.

ماشین لباسشویی ال جی بهتر است یا بوش؟

هر دو ماشین لباسشویی کیفیت ساخت خوب و عملکرد روانی دارند اما ال جی نسبت به بوش از ویژگی های پیشرفته‌تر و خدمات بهتری برخوردار است. می توانید مکانیزم موتور بهتر، عملکرد هوشمند، گزینه بخار را در ال جی پیدا کنید. در بارگذاری بالا باز هم کیفیت ساخت در هر دو برند مطرح نیست و شستشوی با کیفیت و دوام را فراهم می کند.

ماشین لباسشویی ۸ کیلوگرمی ال جی بهتر است یا بوش؟

هر دو طیف وسیعی از چرخه های شستشو را ارائه می دهند که به شما انعطاف پذیری بیشتری برای شستن لباس های مختلف می دهد. ال‌جی عملکرد از راه دور، عیب‌یابی هوشمند را برای تجربه بهتر کاربر ارائه می‌دهد و ۶ حرکت درام حرکتی مراقبت بیشتری را برای بارهای مختلف لباس‌شویی فراهم می‌کند، جایی که بوش نیز تجربه شستشوی خوبی را بدون هیچ گونه عملیات هوشمند و گزینه بخار ارائه می‌دهد.

بهترین ماشین لباسشویی ال جی یا بوش با درب بالا کدام است؟

ال‌جی دارای یک موتور اینورتر هوشمند است که برای جلوگیری از خوردگی ساخته شده است و دارای ویژگی عیب‌یابی هوشمند برای تشخیص هرگونه خطا در مواردی که بوش دارای درب بسته شدن نرم، درب شیشه‌ای مقاوم و تلگراف دوگانه است، ساخته شده است. علاوه بر این، هر دو دارای ویژگی های یکسانی مانند تمیز کردن وان، قفل کودک و شستشوی تاخیری هستند.

جمع‌بندی: لباسشویی ال جی بهتره یا بوش

پس از جنبه های مختلف مقایسه، نشان می دهد که ال جی و بوش در بخش ماشین لباسشویی بسیار قابل اعتماد و بادوام هستند. کمی نگرانی برای بوش در سرویس است اما محصول کلی مشکلی ندارد. در این نوشته امیدواریم به سوال لباسشویی ال جی بهتره یا بوش پاسخ داده باشیم. در صورت نیاز به تعمیرات لباسشویی ال جی و بوش می توانید با گروه کارا امداد تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن در منزل خود خدمات تعمیر دریافت نمایید.

کد خبر: ۱۶۶٬۵۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سیامک IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      2 0
      کار شناسی شما درست اما در حال حاضر ماشین لباسشویی ال جی یا بوش با اصالت در بازار کمیاب است و اغلب آنها فیک هستند