۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
۱۸ مدرسه در مناطق محروم قزوین ساخته و تکمیل شد
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) قزوین:

۱۸ مدرسه در مناطق محروم قزوین ساخته و تکمیل شد

قزوین - مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قزوین گفت: با فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) یک باب مدرسه در مناطق محروم استان ساخته و در اختیار اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بازار، مرتضی فرخی سه‌شنبه‌شب در نشست خبری با خبرنگاران که در دفتر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) قزوین برگزار شد، اظهار داشت: با فعالیت ستاد در استان طی چند سال گذشته در مناطق محروم ۱۸ باب مدرسه ساخته و تحویل اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: در این مدت تلاش شد تا همه نیازهای موجود در جامعه شناسایی و برای رفع آن تلاش کنیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قزوین افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف ما در ستاد جلوگیری از زمین‌خواری است و ازاین‌رو با تشکیل تیم‌های متخصص در این حوزه این مسئله با جدیت پیگیری و با متخلفان برخورد خواهد شد.

فرخی گفت: همه سعی و تلاش ما در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قزوین این است که بتوانیم مشکلات و مسائل را در نقاط مختلف استان شناسایی کنیم و متناسب با نیازهای موجود در مناطق برنامه‌ریزی و اقدام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت بنیان برکت در حوزه محرومیت‌زدایی و اجرای برنامه‌های زیرساختی و عملیاتی، بنیاد اجتماعی احسان با فعالیت در حوزه‌های اجتماعی، سلامت و نیازمندی‌های موجود در جامعه بوده است و در این حوزه تلاش شده است تا پراکندگی خدمات ستاد اجرایی حضرت امام با سیستم نظام مسائل و نیاز شناسی مدیریت و همه امکانات را برای رفع این مسئله بسیج کنیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قزوین افزود: ساخت سه مسجد در مناطق محروم الموت و طارم در قزوین، ساخت سه خانه عالم و پنج خانه ایتام نیز از دیگر اقدامات در راستای محرومیت‌زدایی بوده است.

فرخی گفت: در این مدت ۱۳۷ دست جهیزیه نیز به زوج‌های جوان نیازمند تحویل‌ و وسایل اولیه زندگی برای ۱۶ خانواده محروم در استان تهیه‌شده است.

وی تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق محروم قزوین نیز توانسته بیش از پنج هزار بسته لوازم‌التحریر را برای آغاز سال تحصیلی تهیه و در اختیار دانش آموزان قرار دهد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قزوین خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار یکی از مهم‌ترین اولویت‌های استان است، چراکه ایجاد اشتغال برای این افراد می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه هدف را رفع کند.

فرخی عنوان کرد: سال گذشته ۱۲۴ تسهیلات برای ایجاد اشتغال به زنان سرپرست خانوار در استان قزوین پرداخت‌شده است.

وی گفت: ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیز در این مدت برای ایجاد اشتغال زودبازده در اختیار نیازمندان مناطق رودبار و الموت قرارگرفته است.

کد خبر: ۱۶٬۶۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha