۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵
احتمال افزایش قیمت بیت کوین تا ۲۶ هزار دلار| تحلیل قیمت بیت کوین برای روزهای آتی
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال افزایش قیمت بیت کوین تا ۲۶ هزار دلار| تحلیل قیمت بیت کوین برای روزهای آتی

با وجود اصلاح قیمت انجام شده در بازار ارزهای دیجیتال طی ۲۴ ساعت گذشته، پیش بینی قیمت بیت کوین همچنان برای کوتاه مدت صعودی بوده و احتمال افزایش قیمت تا محدوده ۲۶ هزار دلار زیاد است.

به گزارش بازار، با وجود اصلاح قیمت انجام شده در بازار ارزهای دیجیتال طی ۲۴ ساعت گذشته، پیش بینی قیمت بیت کوین همچنان برای کوتاه مدت صعودی است. قیمت بیت کوین پس از پایان جلسه کمیته بازار آزاد فدرال آمریکا در ماه جولای به ۲۴۶۶۸ دلار افزایش یافت و به نظر می رسد بازارهای جهانی افزایش نرخ بهره بانکی اعلام شده را از قبل پیش بینی کرده بودند.

اکثر ارزهای دیجیتال طی ۴۸ ساعت گذشته پس از اقدام قیمت بیت کوین و اتریوم کاهش یافته اند. پس از بهبودی جزئی قیمت، بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ درصد افزایش یافته است. پس از هک اخیر سولانا، آلت کوین ها همچنان محتاطانه عمل می کنند و هنوز شاهد پیشرفت عمده ای در بازار اکثر آلتکوین ها نبوده ایم.

به نظر می رسد قیمت در حال افزایش بوده و بیت کوین هفته گذشته معاملاتی در روز یکشنبه را برای اولین بار بالای ۲۰۰ MA پس از سقوط به زیر این شاخص در ماه ژوئن بست. کندل ماهانه نیز پس از افزایش بیش از ۱۶ درصدی بسته شد. با توجه به این عوامل، بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که پیش بینی قیمت بیت کوین برای ماه اوت صعودی خواهد بود.

با توجه به اخبار بیت کوین، وزیر دارایی السالوادور اعلام کرده است که این کشور همچنان برنامه هایی برای پیشبرد برنامه بزرگ عرضه اوراق قرضه بیت کوین دارد که می تواند فاکتوری مثبت در تحلیل های فاندامنتال محسوب شود.


پیش بینی قیمت بیت کوین

احتمال افزایش قیمت بیت کوین تا ۲۶ هزار دلار| تحلیل قیمت بیت کوین برای روزهای آتی

تحلیل فنی نمودار قیمت بیت کوین، چندین رد حرکت قیمت را از منطقه ۲۴۰۰۰ تا ۲۴۶۰۰ دلار نشان می دهد. بازپس گیری این منطقه ممکن است به قیمت شتاب کافی برای هدف گذاری ۲۶۳۸۰ دلار در کوتاه مدت را بدهد.

در حال حاضر، قیمت در حال آزمایش مجدد اوج های قیمت روز دوشنبه است که ممکن است به عنوان یک مقاومت عمل کند. هدف ۲۶۳۸۰ دلاری از سطح ۰.۶۱۸ فیب اصلاحی با اتصال بالا و پایین ژوئن ۲۰۲۲ حاصل می شود.

اگر بازارهای سنتی ثابت بمانند، پیش‌بینی قیمت ۲۹۲۰۰ دلار برای بیت‌کوین نیز در کوتاه‌مدت کاملاً قابل دستیابی به نظر می‌رسد. این هدف با منطقه طلایی فیب (سطح ۰.۶۱۸-۰.۶۵) اصلاحی در حال رخداد از اوج های مارس ۲۰۲۲ مطابقت دارد. همچنین لازم به ذکر است که حرکت قیمت به محدوده پایین تر از ۲۲۸۵۰ دلار روز دوشنبه ممکن است قیمت را به حداقل ۲۲۲۰۰ دلار کاهش دهد.

کد خبر: ۱۶۶٬۳۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha