۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶
 قطعی برق شهرک صنعتی آق قلا به روز تعطیل موکول شد
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان عنوان کرد؛

قطعی برق شهرک صنعتی آق قلا به روز تعطیل موکول شد

گرگان- شهمرادی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان گفت: تغییر روز تعطیلی شهرک صنعتی آق قلا راه حلی برای روبرو شدن با معضل قطعی برق است.

رضا شهمرادی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در شهرک صنعتی آق قلا سه حلقه چاه برای تامین آب منطقه وجود دارد، اظهار کرد: آب موجود در این چاه ها توسط ایستگاه پمپاژ، به کل شهرک انتقال داده می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان ادامه داد: در خصوص تهیه ژنراتور برای جلوگیری از معضل قطعی آب و برق در شهرک، ضروری است که برای تمامی چاه ها و ایستگاه های پمپاژ به صورت جداگانه ژنراتور تعبیه شود که این امر با توجه به وجود 23 شهرک و ناحیه های صنعتی، برای دولت ممکن نیست.

شهمرادی با بیان اینکه خوشبختانه در سال جاری تنها یک روز در هفته شاهد قطعی برق هستیم، گفت: تاکنون اقداماتی برای رفع این مشکل انجام شده که تغییر روز تعطیلی شهرک یکی از این موارد است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان همچنین تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی هایی که انجام دادیم، روز قطعی برق را با روز تعطیلی شهرک صنعتی مصادف کرده و این موضوع راه حلی است که برای روبرو شدن با این مشکل اجرا شد.

وی افزود: این برنامه تعطیلی یک روزه که در کل کشور در حال اجراست، رضایتمندی تمامی صنایع را در پی داشته است.

شهمرادی در خصوص افزایش ظرفیت تصفیه خانه شهرک صنعتی آق قلا گفت: افزایش ظرفیت تصفیه خانه شهرک صنعتی با اجرای مدول دوم درحال بهره برداری بوده و ظرفیتی بیش از ظرفیت فاضلاب تولیدی شهرک دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان ادامه داد: این مدول با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد تومان و ظرفیتی بالغ بر 450متر مکعب در حال بهره برداری است.

وی در انتها گفت: ظرفیت کلی تصفیه خانه شهرک صنعتی آق قلا هزار و 140 متر مکعب در روز و میزان فاضلاب تولیدی توسط واحدهای صنعتی 900 متر مکعب بوده است که بر این اساس هیچ معضلی در حوزه تصفیه خانه شهرک وجود ندارد.

کد خبر: ۱۶۶٬۳۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha