۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱
۲۲ هزار و ۳۰۰ تن کودشیمیایی کشت های پاییزه در همدان ذخیره شد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۲۲ هزار و ۳۰۰ تن کودشیمیایی کشت های پاییزه در همدان ذخیره شد

همدان - الیاسی، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گفت: ۲۲ هزار و ۳۰۰ تن انواع کود شیمیایی یارانه دار برای کشت های پاییزه در انبارهای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی این استان ذخیره شده است.

بهروز الیاسی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به تأمین و تدارک انواع کود شیمیایی برای کشت های پاییزه استان همدان، گفت: بالغ بر ۲۲ هزار تن انواع کود شیمیایی یارانه دار برای کشت های پاییزه استان همدان در انبارهای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ذخیره شده است.

وی گفت: از مقدار ۲۲ هزار و ۳۰۰ تن ذخیره کود شیمیایی، مقدار ۱۸ هزار و ۷۰۰ تن ازته، مقدار یک هزار و ۷۳۰ تن فسفاته و مقدار یک هزار و ۸۷۰ تن پتاسه را شامل می شود.

الیاسی با اشاره به اینکه تخصیص های خوب کود شیمیایی به استان توسط دفتر مرکزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و پیگیری همکاران استانی شرکت، این حجم از ذخیره استراتژیک کود شیمیایی در استان بی سابقه بوده است، گفت: علاوه بر ذخیره انباری، کود شیمیایی به تدریج از مبادی پتروشیمی ها و بنادر هم به مقاصد انبارهای سازمانی و همچنین انبارهای کارگزاران و عاملین فروش در شهرستان ها حمل و تخلیه خواهد شد.

وی یادآور شد: کود شیمیایی تأمین و تدارک شده طبق سهمیه بندی سازمان جهاد کشاورزی و بر اساس سامانه پهنه بندی و از طریق حواله الکترونیک، برای کشت های پاییزه استان در اختیار کشاورزان و باغداران قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۱۶۶٬۱۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha