۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴
خسارت ۹ میلیارد ریالی سیل به تاسیسات برق استان سمنان | شبکه پایدار است
مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان:

خسارت ۹ میلیارد ریالی سیل به تاسیسات برق استان سمنان | شبکه پایدار است

سمنان- مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان گفت: خسارات ناشی از وقوع سیل به میزان ۹.۱ میلیارد ریال برطرف شد و شبکه برق استان کامل پایدار است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی برق استان سمنان، سید محمد حسینی نژاد با بیان اینکه خسارت وارده به شبکه و تاسیسات توزیع برق مبلغ ۹ میلیارد و ۱۵۱ میلیون ریال برآورد شد، اعلام کرد: خسارات وارد شده به قسمت هایی از تاسیسات توزیع برق دو شهرستان برطرف و شبکه برق استان اکنون کامل پایدار است.

وی گفت: پس از پیش بینی و اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر وضعیت قرمز، بلافاصله جلسه کمیته مدیریت بحران در شرکت توزیع برق استان سمنان با حضور اعضا و مدیران توزیع برق شهرستان های استان تشکیل و هماهنگی لازم مبنی بر آمادگی صد درصدی کلیه واحدها برای رفع خسارات احتمالی ناشی از طوفان و سیلاب به عمل آمد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: با وقوع سیل چند روز گذشته در برخی مناطق، به ویژه منطقه غرب استان سمنان، خسارت هایی به شبکه و تجهیزات برقی وارد آمد که با حضور به موقع تیم های اجرایی این شرکت، مشکلات حادث شده برطرف شد و شبکه به حالت اولیه درآمد.

حسینی نژاد با اشاره به این که خسارات وارده به شبکه توزیع برق، مربوط به تجهیزات برق رسانی روستای بهورد، قسمتی از شهرک صنعتی و محدوده شهرک مسکونی راه آهن گرمسار و همچنین روستای امامزاده ذوالفقار و برخی مناطق شهر آرادان بود یادآور شد: شکستگی ۱۸ اصله پایه برق، یک هزار و ۴۰۰ متر پارگی سیم و خسارت به تجهیزات شبکه شامل دو مورد آسیب دیدگی سکسیونر گازی، مفصل، سرکابل، کات اوت فیوز و یک دستگاه پست کامپکت بود.

کد خبر: ۱۶۶٬۱۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha