۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
امضا تفاهم نامه بنیاد برکت با ۸ بانک در بخش اشتغال
صبح امروز صورت گرفت؛

امضا تفاهم نامه بنیاد برکت با ۸ بانک در بخش اشتغال

تفاهم‌نامه بنیاد برکت با هشت بانک عامل در بخش اشتغال روستایی با حضور وزیر اقتصاد امضاء شد.

به گزارش بازار، عارف نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام گفت: با امضای این تفاهم‌نامه و اختصاص وام، حدود ۳۰۰ هزار شغل در مناطق روستای محروم و مرزی ایجاد می‌شود.

نوروزی درمراسم امضا تفاهم‌نامه بنیاد برکت با ۸ بانک عامل که صبح امروز با حضور وزیر اقتصاد برگزار شد افزود: برهمین اساس قرار است ۴۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری از محل منابع تسهیلات بانک‌ها و آورده مردم برای اشتغال عملیاتی شود؛ معمولا ما تسهیلات بانک‌ها را اهرم کرده و آورده مردم را هم به خدمت می‌گیریم تا بتوانیم حدود ۳۰۰ هزار شغل در مناطق روستایی، محروم و مرزی ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه این تفاهم نامه از جمله بزرگترین تفاهم نامه‌ها در کشور است گفت: این تفاهم بمدت دو سال و در بیش از ۴۰۰ شهرستان اجرایی میشود.

عارف نوروزی افزود: بنا داشتیم تا پایان سال ۱۴۰۱، در بخش‌های مختلف ستاد، ۳۵۰ هزار شغل را در کشور ایجاد کنیم، اما با امضای این تفاهمنامه امیدواریم تا پایان سال بتوانیم شکرانه ایجاد ۴۰۰ هزار شغل را در کشور برگزار کنیم.

وی گفت: برهمین اساس قرار است ۴۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری از محل منابع تسهیلات بانک‌ها و آورده مردم برای اشتغال عملیاتی شود؛ معمولا ما تسهیلات بانک‌ها را اهرم کرده و آورده مردم را هم به خدمت می‌گیریم تا بتوانیم حدود ۳۰۰هزار شغل در مناطق روستایی، محروم و مرزی ایجاد کنیم.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام تاکید کرد: در تفاهم‌نامه بنیاد برکت با ۸ بانک عامل، ۴۰۲ شهرستان و ۱۰ هزار و ۲۰۰ روستا تحت پوشش طرح‌های اشتغالزایی قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: ۶۰ درصد این ۴۰ هزار میلیارد تومان برای اشتغالزایی امسال و ۴۰ درصد باقی‌مانده هم سال آینده اجرایی خواهد شد.

کد خبر: ۱۶۶٬۰۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha