۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
مشاوره تخصصی سئو برای صاحبان کسب و کار با آنلاین وب مستر

مشاوره تخصصی سئو برای صاحبان کسب و کار با آنلاین وب مستر

بر اساس گزارش به دست آمده از آنلاین وب مستر، سایت برتر خدمات سئو و بهینه سازی سایت، دو دهه از ظهور بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجویی نظیر گوگل و بینگ می گذرد.

به گزارش بازار، بر اساس گزارش به دست آمده از آنلاین وب مستر، سایت برتر خدمات سئو و بهینه سازی سایت، دو دهه از ظهور بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجویی نظیر گوگل و بینگ می گذرد. در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد از سایت های مورد اعتماد در ایران بیشتر ترافیک و فروش خود را مدیون موتور جستجوی گوگل هستند. اگر بخواهم تعدادی از این سایت ها را نام ببریم؛ می توانم به دیوار، شیپور، لایک، آنلاین وب مستر، دیجی کالا و غیره اشاره کنم.

البته فراموش نکنید که سئوی داخلی یا کارهایی که برای بهینه سازی در داخل سایت انجام می دهیم فقط مختص سایت های بزرگی مانند بیتوته، تیمچه، ورزش ۳، خبرآنلاین، آنلاین وب مستر و برترین ها نیست، بلکه همه این سایت ها از ابتدا با یکی از بهترین روش های بازاریابی اینترنتی شروع به کار کردند. که همان سئو سایت است.

برای آشنایی بیشتر با خدمات مشاوره سئو می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://onlinewebmaster.net/seo-consulting/

تعریف سئو از نظر آنلاین وب مستر

سئو یا SEO همان بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو به خصوص گوگل که بیش از ۹۸ درصد ایرانیان از آن استفاده می کنند. این مفهوم بسیار ساده ای به نظر می رسد، اما زمانی که بخواهید کار خود را برای کسی توضیح دهید کمی درک آن برای طرف مقابل پیچیده است. نگران نباشید اگر از دوستداران سئو هستید و در این زمینه آشنایی نسبی دارید، دچار این درد شیرین شده اید.

دیجیتال مارکتینگ روش های مختلفی دارد و یکی از راه حل های آن سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است که به شما امکان دیده شدن می دهد و جالب است که این کار کاملا رایگان انجام می شود. (یعنی کسی در جایی در حال انجام کاری است، و به طور مستقیم تقاضای پول نداره. این شخص همون گوگل یا موتورهای جستجوی دیگر است).

تاریخچه سئو به دهه ۹۰ می رسد که موتورهای جستجو برای اولین بار ظاهر شدند. اکنون، این یک استراتژی ضروری برای بازاریابی دیجیتال و در عین حال یک صنعت در حال رشد است.

آیا یک سئوکار نیاز است که مهارت های اثبات شده ای داشته باشد؟

خب همانطور که گفتم آغاز سئو مربوط به دو دهه گذشته است که به صورت رسمی و حرفه ای در دانشگاه ها و کلاس های بازاریابی دیجیتال تدریس نمی شود. با توجه به بررسی هایی که در آنلاین وب مستر داشتم، متخصصان سئو تجربه کاری متفاوتی دارند. به عنوان مثال، من نمونه هایی از مهارت هایی که یک متخصص سئو قبلا نیاز بود که داشته باشد در ذیل ذکر کردم:

  • برنامه نویسی و کدنویسی تحت وب
  • بازاریابی به شیوه سنتی
  • کارآفرینی
  • داشتن تسلط نسبی به دنیای وب (وب مستر)
  • صاحبان مشاغل اینترنتی کوچک
  • تولیدکنندگان محتوا

خوب، من با افراد مختلفی که داوطلب یادگیری سئو بودند و تمایل داشتند این حرفه را بیاموزند مصاحبه کردم. اما هنوز لیست ثابت و محکمی از مهارت های مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک manager SEO وجود نداشت. من تجربیات ساخت تیم سئو را داشتم و فکر می کردم می توانم یک محتوای کامل برای استخدام سئوکار یا تیم سازی سئو را برای استفاده دیگران آماده کنم. این لیستی که تهیه کردم بر اساس تجربه شخصی من از آموزش سئو و آموزش بازاریابی اینترنتی به بیش از ۳۰۰ نفر طی دو سال گذشته می باشد و به نظرم می تواند یک نمونه آماری قابل اعتماد باشه و افراد می توانند روی آن حساب باز کنند.

خدمات مشاوره سئو آنلاین وب مستر

مهارت های طلایی برای موفقیت در یادگیری سئو

لیستی که من می‌دهم بسیار کوتاه است و مطمئنم افرادی هستند که بدون این مهارت‌ها موفق شده‌اند، اما اگر این مهارت‌ها را کسب کنید، قطعاً شتاب‌دهنده‌ای در راه شما خواهد بود. مجموعه آنلاین وب مستر در تمام دوره های آموزشی SEO و دوره های آموزشی بازاریابی اینترنتی بر این نکات تاکید دارد و امیدوار است با بیان آن ها به شما نیز کمکی موثر شود.

مهندسی مکانیکی که به دنبال سئو و بهینه سازی سایت رفت

ویژگی تحلیلگر بودن بسیار مهم است. من این مهارت را از روزهای کارشناسی خود که در حال رشته مهندسی مکانیک بودم، دریافت کردم. من کل داستان را در سایت خود گفتم، اما خلاصه قضیه این بود که من در مدرسه، چه در دبستان و چه در دبیرستان، در گروه رباتیک مدرسه عضو بودم و برنامه نویسی C را برای میکروکنترلرها انجام میدادم. در دانشگاه هم سال ۱۳۹۰ رشته مهندسی مکانیک قبول شدم.

اون زمان مد بود که افراد خفن یا می رفتند مهندسی مکانیک یا مهندسی برق. اون موقع مهندسی کامپیوتر و نرم افزار توی بورس نبود. حتی یادمه که خیلی از افرادی که در دانشگاه ما کامپیوتر قبول شده بودند قصد داشتند تغییر رشته به مکانیک و برق بدهند. رشته مکانیک هم که من خودم پر از تجزیه و تحلیل مهندسی داشت. حالا واقعا تجزیه و تحلیل به چه دردی می خورد؟

در کل می توان گفت که تجزیه و تحلیلی که ما در مهندسی مکانیک یاد گرفتیم در سئو بسیار به درد می خورد. شناخت همبستگی ها، روابط بین علت و معلول، تصمیم گیری در موقعیت های مختلف نیاز به تجزیه و تحلیل وضعیت دارد و متخصص سئو با بررسی آمار و داده ها به سه مورد زیر توجه خواهد کرد:

  • برای سایت چه اتفاقی افتاده است؟
  • چرا این اتفاق افتاده؟
  • بر اساس اطلاعاتی که داریم چکار باید کنیم؟

روش های زیادی برای تشخیص قدرت تحلیلی حریف شما وجود دارد. به عنوان مثال، سوالی که من همیشه از بهینه سازی که می خواهم با آن کار کنم این است که می شنوم چه مشکلی در پروژه هایشان داشتند و چگونه به حل این مشکل اقدام کردند؟ با این شنیدن و آشنا شدن با مشکلات متوجه شرایط مختلف پروژه های سئو می شوم و به کارآموزها از تجربه خود می توانم بگویم که دانشجویان بتوانند بهترین تصمیمات را در موقعیت های مختلف بگیرند.

امکان درک کد و برنامه نویسی

شاید بسیاری از بهینه سازی هایی که می دانید درک چندانی از کد ندارند، و حتی آنها عالی هستند. اما من می خواهم به شما بگویم که اگر کسی کد source را درک کند، بسیار با ارزشتر از یک سئو کار معمولی عمل می کند. زیرا با دانشی که دارید می توانید نحوه افزایش سرعت بارگذاری صفحه، رندر جاوا اسکریپت، تغییر مسیرها، پاسخ های سرور و غیره را تشخیص دهید. و تعامل بسیار موثرتری با تیم برنامه نویسی و developing داشته باشید.

حس طنز راز فرار از استرس سئو است

وقتی سئو را شروع می کنید، بسیاری از اتفاقات در طول پروژه اتفاق می افتد و فراز و نشیب های زیادی را تجربه می کنید. بعضی اوقات شما باید آرام باشید. سئو اصلا موضوع زندگی و مرگ نیست!! این فقط یک روش بازاریابی اینترنتی است. مهم نیست که این شغل یا مهارت چقدر استرس زا باشد، شما کسی هستید که باید اوضاع را کنترل کنید، و گاهی به عنوان یک پروژه یا مدیر تیم. حس امنیت و صلح را به سایر همراهان خود منتقل کنید.

خدمات مشاوره سئو حرفه ای

نکته از مدیر سئو حرفه ای سایت آنلاین وب مستر

همه چیز همیشه همانطور که پیش بینی می کنیم اتفاق نمی افتد. بنابراین، نیازی به نگرانی نیست اگر در هنگام اجرای پروژه های خود به یک دوست و همراه یا مشاوره برای سئو نیاز دارید، فقط با شماره مستقیم ۰۹۰۴۶۲۵۶۳۰۰ تماس بگیرید و ما شما را راهنمایی خواهیم کرد. یکی از خدمات آنلاین وب مستر، رپورتاژ آگهی ارزان است که شما می توانید با قیمت پایین تری رپورتاژ آگهی از سایت های دارای اعتبار بالا رزرو نمایید.

کد خبر: ۱۶۶٬۰۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha