۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
باغداران مازندران شب عید ۲۵۰ میلیارد تومان پرتقال به دولت فروختند
در گفتگو با بازار؛

باغداران مازندران شب عید ۲۵۰ میلیارد تومان پرتقال به دولت فروختند

ساری- شعبانی، مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران گفت: باغداران استان شب عید ۲۵۰ میلیارد تومان پرتقال به دولت فروختند که هنوز یک پنجم آن مانده و تسویه نشده است.

محمدرضا شعبانی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان این که هنوز پول فروش پرتقال شب عید را دریافت نکردیم، گفت: پیگیری های مکرر تاکنون نتیجه نداد و پرداخت وجه هر هفته به هفته بعد موکول می شود.

وی با اظهار اینکه بیش از ۵۰ میلیارد تومان از طلب باغداران مانده است، افزود: باغداران بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان پرتقال برای تنظیم بازار شب عید به دولت فروختند که یک پنجم آن را دریافت نکردند و این مسئله سبب بی اعتمادی می شود.

وی با عنوان اینکه انتظار داریم دولت هر چه زودتر مطالبات را پرداخت کند، افزود: قرار است تا هفته آینده طلب باغداران به آنان پرداخت شود.

شعبانی با اشاره به خسارت آفت مگس مدیترانه در باغات سیاه ریشه از جمله هلو و شلیل گفت: نگرانی ما درباره محصول مرکبات است زیرا میزان تولید این محصول بالا است و برای صادرات و ذخیره سازی دچار مشکل خواهد کرد.

مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران با اظهار اینکه تاکنون مانورهای زیادی برای مقابله با آفت برگزار شده است، از مردم خواست تا این آفت را در باغات رصد و نسبت به مبارزه با آن اقدام کنند.

وی از باغداران خواست تا از دپوی کودهای حیوانی در باغات پرهیز کنند و اظهار داشت: بزرگترین منبع تغذیه مگس برای تخم گذاری کودهای حیوانی هستند.

کد خبر: ۱۶۵٬۷۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha