۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
دیدار وزیر حمل و نقل ونزوئلا با وزیر دفاع| پیگیری توافقات تهران ـ کاراکاس
صبح امروز انجام شد؛

دیدار وزیر حمل و نقل ونزوئلا با وزیر دفاع| پیگیری توافقات تهران ـ کاراکاس

در دیدار وزیر حمل و نقل و رئیس بخش ونزوئلایی کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ونزوئلا با وزیر دفاع کشورمان، توافقات فی ما بین و گسترش همکاری های تهران ـ کاراکاس بررسی شد.

به گزارش بازار، امیر سرتیپ آشتیانی در دیدار با رامون بلاسکز روابط و مناسبات جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بولیواری ونزوئلا را به دلیل اشتراکات فراوان سیاسی، اقتصادی، و دفاعی، اراده سیاسی رهبران دو کشور، مواضع مشترک نسبت به تحولات منطقه‌ای و بین المللی و به ویژه در برابر سلطه خواهی و یک جانبه گرایی استکبار جهانی وامپریالیسم را راهبردی توصیف کرد و با اشاره به اراده مقامات دو طرف برای گسترش و تعمیق روابط دو کشور، برقراری خط هوایی مستقیم میان کاراکاس - تهران را اقدامی مهم و ارزشمند ارزیابی کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به عنوان رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ونزوئلا با اشاره به سفر رئیس جمهور محترم ونزوئلا به جمهوری اسلامی ایران بر توافقات پایدار فی ما بین در عرصه‌های مختلفی نظیر معدن انرژی، نفت، نیروگاه، و همچنین همکاری در حوزه‌های علمی و فناورانه، دفاع، حمل و نقل و ارتباطات، خودرو، پزشکی و درمانی، کشاورزی، تجاری، مالی و بانکی تاکید کرد.

در این دیدار رامون بلاسکز با اشاره به دستاوردهای سفر رئیس جمهور ونزوئلا آقای مادورو به ایران بر پیگیری توافقات فی ما بین و گسترش همکاری‌ها تاکید کرد.

کد خبر: ۱۶۵٬۷۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha