۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
لونا کلاسیک بر سر دو راهی صعود یا اصلاح| احتمال افزایش ۲۰ درصدی قیمت LUNC
تحلیل بازار رمزارزها؛

لونا کلاسیک بر سر دو راهی صعود یا اصلاح| احتمال افزایش ۲۰ درصدی قیمت LUNC

قیمت لونا کلاسیک در حال حاضر در سطح ۰.۰۰۰۱۱۰ دلار با مقاومت گسترده روبرو شده که در صورت عبور از این محدوده می توان به افزایش بیشتر قیمت امیدوار بود.

به گزارش بازار، از آخرین پیش‌بینی های مربوط به قیمت لونا کلاسیک چیز زیادی تغییر نکرده و قیمت این ارز در سطح ۰.۰۰۰۱۱۰ دلار با مقاومت گسترده روبرو شده است. قیمت لونا کلاسیک یک بار دیگر هفته گذشته پایین ترین سطح خود در ماه جولای یعنی ۰.۰۰۰۰۸۵ دلار رسید.

با این حال، در این نقطه با حمایت قدرتمند روبرو شده و قیمت در حال حاضر روی نقطه ۰.۰۰۰۱۱۴ دلار معامله می شود. با این حساب، قیمت توکن LUNC نه تنها از پایین ترین سطح ماه جولای بهبود یافته، بلکه در حال تلاش برای شکست مقاومت خود در بازه زمانی چهار ساعته است.

این پروژه به یکی از بحث برانگیزترین پروژه ها در فضای کریپتو از زمان سقوط استیبل کوین اصلی UST تبدیل شده است. بیشتر دارایی های سرمایه گذاران از بین رفت که دلیل آن، بر هم خوردن توازن میان استیبل کوین ترا و رمزارز لونا بود.

موضوعی که تقریبا منجر به فروپاشی لونا منتهی شده و اعتماد سرمایه گذاران به شبکه ترا و بازار ارزهای دیجیتال را تا حد بسیار زیادی تضعیف نمود.

بر اساس آخرین خبرها، شبکه ترا سرویس لایه دوم HaxionChain را طی دو روز آینده عملیاتی خواهد کرد. این تراکنش، یک پل ارتباطی آزمایشی میان بلاک چین های پلی گان و LUNAلونا کلاسیک خواهد بود.

پیش بینی قیمت لونا کلاسیک

لونا کلاسیک بر سر دو راهی صعود یا اصلاح| احتمال افزایش ۲۰ درصدی قیمت LUNC

تجزیه و تحلیل فنی نمودار لونا کلاسیک نشان می دهد که قیمت این توکن علیرغم شکست گُوِه نزولی نتوانست شتاب بیشتری بگیرد. در نتیجه، قیمت یک بار دیگر کف ۰.۰۰۰۰۸۵ دلار را آزمایش کرد.

با این حال، قیمت فعلی لونا کلاسیک نشان دهنده کاهش در بازه زمانی چهار ساعته است. از سوی دیگر، شکست سطح مقاومت ۰.۰۰۰۱۱ دلار باعث افزایش بیشتر قیمت خواهد شد. در چنین حالتی، ۰.۰۰۰۱۳۵ دلار ممکن است به یک پیش بینی معتبر قیمت برای لونا کلاسیک در کوتاه مدت تبدیل شود.

لازم به ذکر است که قیمت اکثر آلتکوین ها از عمل قیمت بیت کوین پیروی می کنند. بنابراین، بهبود عملکرد قیمت بیت کوین پیش نیاز هر گونه افزایش قیمت آلتکوین ها است.

بنابراین، اگر وارد هر گونه موقعیت خرید یا فروش LUNC می‌شوید، باید به عملکرد قیمت بیت کوین نیز توجه زیادی داشته باشید. قرار دادن حد ضرر روی نقطه ۰.۰۰۰۰۸۵ دلار به عنوان نقطه حمایت هفته گذشته نیز می تواند به مدیریت ریسک شما کمک کند.

کد خبر: ۱۶۵٬۷۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha