۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
برقراری بیش از ۳۱ درصد پروازهای کل کشور از فرودگاه مهرآباد در خرداد ماه
گزارش عملکرد پروازی در فرودگاه بین المللی مهرآباد؛

برقراری بیش از ۳۱ درصد پروازهای کل کشور از فرودگاه مهرآباد در خرداد ماه

بررسی آمار پروازهای داخلی در سه ماهه نخست سال جاری نشان می‌دهد که ۳۱.۶۱ درصد پروازهای کل کشور از فرودگاه مهرآباد انجام شده است و اعزام پذیرش مسافر نیز افزایش ۳۹درصدی داشته است.

به گزارش بازار، با توجه به گزارش منتشر شده در مورد سهم فرودگاه ها در نشست و برخاست پروازها در خرداد ماه ۱۴۰۱، فرودگاه مهرآباد در این ماه پر ترافیک‌ترین فرودگاه کشور بود و ۳۱.۶۱ درصد از پروازهای کل کشور از این فرودگاه انجام گرفته است.

بر اساس گزارش منتشر شده؛ در کل پروازهای فرودگاه مهرآباد در سه ماه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته در اعزام و پذیرش رشد ۳۹ درصدی، در نشست و برخاست کاهش ۴درصدی و در ارسال و پذیرش بار و پست رشد ۴۵ درصدی داشته است.

براساس آمار اعزام و پذیرش مسافر در سه ماهه اول سال جاری ۳ میلیون و ۱۳۵ هزار و ۶۸ نفر بوده است که در مقایسه با سال ۱۴۰۰ که ۲ میلیون و ۲۶۱هزار و ۲۹۲ مسافر بوده است رشد ۳۹ درصدی را نشان می دهد.

طبق اطلاعات در سه ماه اول ۱۴۰۱ تعداد ۲۷ هزار و ۴۸۳ نشست و برخاست از فرودگاه مهرآباد انجام شده است که در مقایسه با سال گذشته که تعداد۲۸ هزار و ۶۳۰ فروند نشست و برخاست انجام شده بود، کاهش ۴ درصدی داشته است.

هچنین در این مدت با اعزام و پذیرش بیش از ۳ میلیون مسافر ۲۵ میلیون و۷۵۵ هزار و ۱۰۶ کیلوگرم بار جابجا شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که۱۷ میلیون و ۸۲۷ هزار و ۸۹۴هزار بار ارسال و پذیرش شده بود ۴۵ درصد افزایش وجود داشته است.

کد خبر: ۱۶۵٬۶۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha