۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
آب شدن سرمایه‌های اصفهان در رکود تولید/صنعتگران نیازمند حمایت دولت هستند
نائب رئیس سابق اتاق بازرگانی اصفهان عنوان کرد؛

آب شدن سرمایه‌های اصفهان در رکود تولید/صنعتگران نیازمند حمایت دولت هستند

اصفهان- رناسی، کارآفرین برتر اصفهانی و نایب رئیس سابق اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به اینکه طی چند دهه اخیر تولید با مشکلات زیادی روبرو شده است گفت: اکنون رکود عمیقی در بازار تولید به چشم می خورد.

مصطفی رناسی، در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با وجود تورمی که در کشور وجود دارد، طبیعتا وضع بدی برای تولید ایجاد شده و اکنون تنها صنعتگرانی باقی مانده‌اند که یا بسیار با تجربه هستند و یا افرادی هستند که با سیلی صورتشان را سرخ کرده اند.

وی با اشاره به اینکه صنعتگران نیازمند حمایت‌های دولتی هستند تا از این وضعیت خارج شوند، ادامه داد: اگر این وضعیت همچنان ادامه یابد با توجه به خشکسالی که رودخانه زاینده رود را دربرگرفته، چند سال دیگر جز کویری از اصفهان باقی نخواهد ماند و این شهر به خاطره ها می پیوندد.

این کارآفرین تاکیدکرد: اگر شرایط کنونی همچنان ادامه یابد، بسیاری از واحدهای صنعتی از چرخه و گردونه صنعت بیرون خواهند رفت؛ آن هم در زمانی که بهره‌های بانکی کمر صنعتگران را خم کرده است.

وی ادامه داد: ما نمی‌توانیم به بهتر شدن وضعیت تولید کنندگان امیدوار باشیم و در صورت نبود حمایت دولت، این کابوس تولید کنندگان را به رکود می‌کشاند و آنها با کمبود نقدینگی که دارند، معلوم نیست چه آینده ای داشته باشند.

رناسی بیان کرد: با این وضعیت سرمایه‌گذاران هر روز شاهد آب شدن سرمایه‌های خود هستند و کاری از دست آنها برنمی آید مگر اینکه مسئولان با توجه به شعار سال، تمهیدی واقعی بیاندیشند.

کد خبر: ۱۶۵٬۵۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha