۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸
۲۸۰۰ نفر از متقاضیان نهضت مسکن در ایلام آورده اولیه را پرداخت کردند
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۲۸۰۰ نفر از متقاضیان نهضت مسکن در ایلام آورده اولیه را پرداخت کردند

ایلام-مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: ۲ هزار و ۸۹۳ نفر از متقاضیان نهضت مسکن در ایلام آورده اولیه خود را پرداخت کرده اند.

عبدالله بهادری در گفتگو با بازار از پرداخت اولیه مبلغ آورده ۴۰ میلیون تومانی توسط ۲ هزار و ۸۹۳ نفر از متقاضیان استان تا کنون خبر داد.

وی گفت: در برنامه تولید مسکن درچشم انداز ۴ ساله استان، ۳۲ هزار و ۶۰۱ واحد تعریف شده که احداث ۱۲ هزار و ۸۹۹ واحد از این میزان به طور مستقیم توسط راه و شهرسازی استان به انجام خواهد رسید.

ما بقی آن از طریق تولید مسکن در محلات هدف (باز آفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی) ، مسکن روستایی، مسکن استیجاری و تولید مسکن بخش خصوصی احداث خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام عنوان کرد: تاکنون ۳۸ هزار و ۸۰۸ نفر در برای نهضت ملی مسکن استان ثبت نام کرده اند که از این تعداد تا کنون ۶ هزار و ۵۲۴ نفر تأیید نهایی شده اند.

بهادری اضافه کرد: علاوه بر اقدامات فوق تاکنون تفاهمنامه با سپاه پاسداران استان، بنیاد شهید و بهزیستی برای احداث مسکن منعقد شده است.

وی با اشاره به اینکه اکثر متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن مربوط به مرکز استان است، افزود: با کارگزاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و به کار گیری فناوریهای نوین هم اکنون در پروژه ۶۳۰ واحدی ماهور شهر ایلام سرعت عمل در احداث در حال رکورد زدن هست و قطعاً در پروژه های آینده نیز از این فن آوری استفاده خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود در سایت های مسکن ملی زمین لازم برای خدمات عمومی در نظر گرفته شده است.

کد خبر: ۱۶۵٬۴۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha