۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
اقتدار قانونی سازمان حسابرسی باید افزایش یابد
وزیر امور اقتصادی و دارایی:

اقتدار قانونی سازمان حسابرسی باید افزایش یابد

خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی بر تلاش این وزارتخانه برای افزایش اقتدار قانونی سازمان حسابرسی تأکید کرد.

به گزارش بازار، احسان خاندوزی در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان حسابرسی گفت: بنای ما بر این است که از طریق تلاش برای بهبود سرانه انسانی و افزایش اقتدار قانونی، به انجام بهتر، با کیفیت‌تر و در زمان مناسب وظایف سازمان حسابرسی کمک کنیم.

وزیر اقتصاد با قدردانی از زحمات هیئت مدیره و کارکنان این سازمان و بیان اینکه وی در جریان چالش‌ها و درگیری‌های سازمان حسابرسی قرار دارد، تصریح کرد: منفعت بهبود عملکرد سازمان حسابرسی را همه بخش عمومی کشور می‌برد و تمام نظام شرکت داری دولت، ذینفع عملکرد مناسب سازمان خواهد بود.

خاندوزی یادآور شد: سازمان حسابرسی باید فعالانه‌تر و با استفاده از ابزارها و رویکردهای جدیدتر در حوزه فضای عمومی و رسانه ای، قدری چابک‌تر عمل کنند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با تأکید بر اینکه، سازمان حسابرسی باید مقامات عالی کشور و تصمیم گیران را از ارزیابی خود در خصوص "آسیب‌های اصلیِ عملکردی" مطلع کند، بیان داشت: سازمان حسابرسی باید خاستگاه پیشنهادهای اصلاحی در حوزه شرکت‌های دولتی باشد.

وزیر اقتصاد تصریح کرد: ما از مدیران سالم و استقلال در حوزه حرفه‌ای سازمان حسابرسی حمایت می‌کنیم و در عوض توقع داریم، شما هم از این فرصت، استفاده مناسب تری بعمل آورده و اقدامات اصلاحی را در دستور کار سال جاری و آینده سازمان قرار دهید.

احسان خانودوزی با قدردانی از زحمات هیئت عالی نظارت سازمان حسابرسی، به عنوان یکی از عالی رتبه‌ترین هیئت‌ها در نظامات قانونی کشور، ابراز امیدواری کرد مجموع این عملکرد در دولت فعلی، نقطه عطفی برای احیاء عملکردهای سازمان حسابرسی باشد.

این گزارش حاکی است، در این جلسه، گزارش عملکرد سازمان حسابرسی و گزارش هیئت عالی نظارت، ارائه و صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰ این سازمان تصویب شد.

کد خبر: ۱۶۵٬۴۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha