۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
عدم درج قیمت همچنان در صدر تخلفات است/ راه‌اندازی نهضت ارزان فروشی در خوزستان
مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان در گفتگو با بازار:

عدم درج قیمت همچنان در صدر تخلفات است/ راه‌اندازی نهضت ارزان فروشی در خوزستان

اهواز - مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان عدم درج قیمت را عامل اصلی گرانفروشی دانست و گفت: نهضت ارزان فروشی در خوزستان راه‌اندازی می‌شود.

نعمت‌الله بیرانوندی در گفتگو با خبرنگار تحلیل بازار اظهار کرد: در ۹ ماهه اول سال جاری ۱۱ هزار و ۸۴۸ فقره پرونده در سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و همچنین بهداشت، درمان و دارو به این اداره کل واصل شده است.

وی گفت: با توجه به پرونده‌های وارده و موجودی سال قبل با تلاش تعزیرات حکومتی خوزستان قریب به ۹۰ درصد این پرونده‌ها مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان خاطرنشان کرد: علاوه بر جرایم و محکومیت‌های نقدی مجازات‌های غیر نقدی همچون نصب پارچه، قطع سهمیه و درج تخلف در پرونده نیز از مواردی بود که رای صادر و اجرا شد.

بیرانوندی اظهار کرد: بیشترین آمار تخلف در این ۹ ماهه عدم درج قیمت همچنان در صدر تخلفات صنفی بوده که این تخلف عامل اصلی گرانفروشی بوده و پس از آن گرانفروشی و حمل کالای قاچاق است.

وی تصریح کرد: در جریان سهمیه‌بندی بنزین نیز این اداره کل با بسیج کامل شعب و پرسنل خود رسیدگی به پرونده‌های متشکله را به سرعت و خارج از نوبت رسیدگی کرد.

دبیر کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی استان خوزستان در ادامه ضمن اشاره به حضور شعب کشیک خود در ایام سهمیه‌بندی بنزین تا پاسی از شب گفت گشت‌های مشترک تعزیرات و سازمان صمت استان و اتاق اصناف و اتحادیه‌ها برگزار شده و بازرسان فعال این دو مجموعه در آرامش بخشیدن به بازار اثرگذار بوده‌اند که به همین منظور از همه دستگاه‌های نظارتی که در این ۹ ماهه همراهی لازم را با تعزیرات حکومتی داشته اند سپاسگزارم.

بیرانوندی در پایان ضمن دعوت اصناف به راه‌اندازی نهضت ارزان فروشی گفت: از صنوف خوزستان می‌خواهم در اقدامی نوع‌دوستانه و جهادی مثل همیشه پیشقراول کار بدیع و ارزشی شوند و نهضت ارزان فروشی را در استان پایه‌گذاری کنند.

کد خبر: ۱٬۶۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha