۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
جستجو برای کارگران مفقود شده در گرمسار همچنان ادامه دارد
پیگیری یک خبر؛

جستجو برای کارگران مفقود شده در گرمسار همچنان ادامه دارد

گرمسار- طاهریان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با بیان اینکه جستجو برای کارگران مفقود شده در گرمسار ادامه دارد، گفت: چهار تیم از هلال احمر در منطقه هستند.

کمال طاهریان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، آخرین اخبار از مفقودان سیل ایوانکی ضمن بیان اینکه با اعلام مفقودی دو کارگر در پی سیلاب در منطقه ایوان کی، چهار تیم هلال‌احمر جست و جوهای تخصصی را آغاز کردند، تاکید کرد: روز گذشته تا شامگاه جستجو ادامه داشت و دوباره امروز صبح این جستجوها از سر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون خبر و نشانه‌ای از این دو به دست نیامده است، افزود: عملیات جستجو امروز با استفاده از ظرفیت نیروهای بسیجی و موتورسیکلت‌های مناسب دوباره از سر گرفته شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان بیان کرد: دو نفر مفقود شده در سیل در ایوانکی از کارگران پیمانکار اداره منابع طبیعی و آبخیزداری داری هستند.

طاهریان با بیان اینکه پنج‌ نفر در استراحتگاه کارگران پیمانکار اداره منابع طبیعی و آبخیزداری حضور داشتند که با اطلاع از احتمال وقوع سیل سه نفر محل اسکان را ترک کردند، بیان کرد: دو کارگر در این محل به دلایل نامشخص ماندند و در وقوع سیل مفقود شدند.

وی افزود: یکی از کارگران مفقود اهل کالپوش شهرستان میامی و دیگری اهل خراسان شمالی است.

کد خبر: ۱۶۵٬۲۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha