۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
سیل باعث مفقود شدن ۲ کارگر در استان سمنان شد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

سیل باعث مفقود شدن ۲ کارگر در استان سمنان شد

سمنان- هاشمی، استاندار سمنان با بیان اینکه وقوع سیلاب در برخی نقاط غربی استان خساراتی را بر جای گذاشت، گفت: دو کارگر در جریان این سیلاب‌ها مفقود شدند که جستجو برای یافتن آن‌ها ادامه دارد.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار، از بروز برخی خسارات به بخش های غربی استان سمنان در پی بروز سیلاب، خبر داد و بیان کرد: گرمسار و ایوان کی کانون بروز سیل روز گذشته بودند که خساراتی به اراضی این منطقه وارد شد.

وی با بیان اینکه جلسه فوق العاده ستاد بحران شهرستان گرمسار و بخش ایوانکی روز گذشته برگزار شد، ابراز کرد: وقوع سیل سیل منطقه چاهک و قره چاق از توابع بخش ایوانکی به مفقود شدن دو کارگر انجامید و تلاش برای یافتن آنها از بعد از ظهر گذشته ادامه دارد.

استاندار سمنان با بیان اینکه لازم است تمامی دستگاهای اجرایی و امداد رسان تمام توان خود را جهت یافتن افراد مفقود شده در سیل به کار گیرند، ابراز کرد: از مردم‌ بومی منطقه چاهک و روستاهای اطراف تقاضا داریم به محض دریافت اطلاعاتی از افراد مفقود شده به اطلاع مسولان مرتبط برسانند.

هاشمی با بیان اینکه تمهیدات لازم جهت مقابله با سیل احتمالی در ساعات و روزهای آینده اندیشیده شود، ابراز کرد: دستگاه های امداد رسان و دیگر دستگاه های مرتبط و عضو مدیریت بحران در آمادگی کامل باشند.

بازدید از منطقه سیل زده چاهک از توابع بخش ایوانکی در شهرستان گرمسار به منظور بررسی و پیگیری روند جستجوی افراد مفقود شده براثر سیل در این منطقه از دیگر برنامه های مسئولان مدیریت بحران استانداری سمنان همزمان با روز گذشته بود.

گفته می شود جستجو برای کارگران مفقودی دوباره امروز از سر گرفته شده است. همچنین محور ایوانکی_ تهران نیز برای لحظاتی درگیر سیلاب شد که با هدف کنترل سیلاب و کیفیت خدمات رسانی نیروهای امدادی و خدماتی به مسافران به خصوص در منطقه ورودی روستای حسین آباد، مسئولان استانی در محل حضور یافتند و عملیات پاکسازی محور به خوبی انجام شد.

کد خبر: ۱۶۵٬۲۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha